CLICK!

Followers

Monday, April 4, 2011

April 4, 2011

"Alangkan ulat dalam batu pun boleh hidup"

61 comments:

  1. bang gedek, gambar senyum satu.

    ReplyDelete
  2. @bujal X

    Malas nak keluar opis....

    Menconteng la...!

    ReplyDelete
  3. @nizamsani

    Senyom?

    Tu ulat tu dah tolong senyom for me...!

    ReplyDelete
  4. Hello gedek!
    What does "Alangkan"?
    A great week for you and your family!

    ReplyDelete
  5. ular masuk dan kuar telinga..eeeuuwww..ngerinya..ngehngeh..

    ReplyDelete
  6. hue hue hue. comel ulat tu,

    ReplyDelete
  7. ulat masuk telinga kiri, keluar telinga kanan!

    ReplyDelete
  8. hahahhahahahha....adekah ular sedang melingkar dalam kepala pakcik..ataupun pakcik akan bertukar menjadi ular yg sedia mengular.....kah..kah..kah...

    ReplyDelete
  9. selatan malaya aje cakap gedek minus g plus b eh?
    gua ingat kan bahasa internasional :D
    messy hair day?

    ReplyDelete
  10. ulat ke ular tu? :">

    ReplyDelete
  11. haha kenapa ular itu kaler merah?

    ReplyDelete
  12. ulat tu kenyang makan wax. erk!!!

    ReplyDelete
  13. ular tu idup dlm telinga uncle ke?

    ReplyDelete
  14. tu ulat zaman p.ramlee... sekarang jadi ulat apa pun kena libas..tengok ulat pudu raya..ulat klia apa jadi

    ReplyDelete
  15. Ular telan kepala

    atau

    Kepala telan ular

    ????

    ReplyDelete
  16. tu ulat ke.. anak ular beb???

    hehehehe

    ReplyDelete
  17. alangkan bubuk dalam nasi pun boleh hidup

    ReplyDelete
  18. Manisss betul senyuman ulat tu....

    ReplyDelete
  19. uncle,

    ular pokadot??

    ha ha

    femininnnnnnn~

    ReplyDelete
  20. adakah ini simbolik lu mempunyai otak pembelit yang no. 1? hahaha

    ReplyDelete
  21. dalam otak manusia, selalunya ada ulat warna biru aje.. hheehhe

    ReplyDelete
  22. ulat dlm telingaaaaaaaaaa..banyak sumber makanan tu..haha

    ReplyDelete
  23. Salam Yob Gedek, sekarang org suka jadi sawa, semua dia ngap...tak tinggal orang lain, hampeh!

    ReplyDelete
  24. opkos la pakcik dalam rumah batu pun boleh hidup..he he

    ReplyDelete
  25. Gedek, sekarang ni ko nak cakap ular tu hidup dalam kepala ko ke? atau ada maksud sebaliknya.

    ReplyDelete
  26. @bujal X

    Haha!

    Cikgu aku pon cakap macam tu dulu...

    ReplyDelete
  27. @Carlos Ribeiro

    "Alangkan"

    It won't pop out of my head right now... I will tell u latter, bro...!

    ReplyDelete
  28. @Dee

    Kamu ngeri ke geli...?

    Geli ketiak pakcik!

    ReplyDelete
  29. @Daddy Ziyyad

    Mula mula nak buat keluar kat hidong!

    Tapi susah sangat!

    ReplyDelete
  30. @Hantu Kak Limah

    Pakcik yg mengular tu...

    sbb tu sempat blogging!

    ReplyDelete
  31. @MasZuber

    Sebab tinggal marker merah je yg ada...

    Jawab skema!

    ReplyDelete
  32. @cEmpAkA BirU

    kepala telan kepala....!

    pening dah kepala hotak pakcik!

    ReplyDelete
  33. @miloais

    Ulat...

    kalau anak ular hisap puting....

    ReplyDelete
  34. @Puan Capa

    Bubuk...?

    Macam mana nak lukis bubuk ni...?

    ReplyDelete
  35. @Eye_nee

    Ada tak semanis tukang lukis tu...?

    ReplyDelete
  36. @BonekadalamChermin

    Haha!

    Kosong sangat mulanya...

    Tambah pokadot nampak ayu sikit...!

    ReplyDelete
  37. @DeLancrettLurpak

    Oooo... sebab tu kita selalu berotak biru...?

    ReplyDelete
  38. @norh

    Ulat yg dudok dalam rumah batu tu nama nya ulat bas kat puduraya!

    ReplyDelete
  39. @Cik Ina minat Do do Cheng

    Maksudnya ialah...

    "Bila nak apdate belog makcik, ni...?"

    ReplyDelete
  40. itu ulat ker... ulau???

    ulau melingkau atas pagau... eh, dalam telinga uncle!

    ReplyDelete
  41. @h4ni3

    Kalau macam tu...

    "Ulau melingkau dalam telingau?"

    Boleh ke?

    ReplyDelete
  42. hehehhehe..kelakau la uncle..heheh

    ReplyDelete
  43. ...Inikan pula kita yang sempurna tubuh badan dan lengkap serba serbi :)

    Maknanya, kalau nak makan dan sara kehidupan kena kerja sungguh-sungguh. Tiada istilah malas atau sambil lewa...tak malu dengan ular, dalam batu pun boleh hidup (~~)

    ReplyDelete
  44. @Sumandak Kinabalu

    Yes, it's true...

    Tapi ular lagi suka hidop dalam gua batu...!

    ReplyDelete