CLICK!

Followers

Sunday, April 3, 2011

April 3, 2011

Nothing interesting on my background today...
For a difference, I'll show you my very own home hair salon...
Underneath is the same old me...


69 comments:

  1. rambut anak uncle paling cantik... :)

    ReplyDelete
  2. kalau duk atas tangga baru ngammm.. hehehhe

    ReplyDelete
  3. maap, tak nampak yg lain.. hehehe...

    suka tengok mozaic tiles kaler purple/pink tu.. suka aahhh...

    ReplyDelete
  4. Salam Yob Gedek, 'the family that comb their hair togther stays together'...eh ada ke proverb cam tu?

    ReplyDelete
  5. thats so sweet uncle.

    serious :)

    is d lil girl ur daughter?

    soooo adorable.

    serious! :)

    ReplyDelete
  6. salam bro
    orang ada bini la katakan
    ceh panjang rambut dia dari rambut mem

    ReplyDelete
  7. sib baik berderet potong rambut..bukan cari kutukan? hahaha..

    ReplyDelete
  8. kalau rambut saya, mak yang guntingkan, pastu rambut mak, saya yang guntingkan. :D

    ReplyDelete
  9. Uncle, let me guess

    Tukang amek gambo ni anak pompuan uncle yang pompuan muka cam uncle tu kan? ngee

    ReplyDelete
  10. ni kalau kat kg,
    semua dok tenggek atas tangga.
    sorang setingkat. senang mau sikat.

    cute sunggoh pic diatas.

    ReplyDelete
  11. uncle


    teringat scene cerita SEPET

    ida nerina, adibah noor + sharifah amani, berkemban kat tangga..


    hahaha


    .

    ReplyDelete
  12. Biar gunting nampak didepan mata dari gunting dalam lipatan....

    ReplyDelete
  13. alas dengan sokkabar....klasik....
    Apsal ayahnya takde sokkabar juger?
    Hehehe...kantoi....

    Yang gunting rambut sorang jer kan?

    ReplyDelete
  14. uncle penah buat sanggul siput tak? hihihi~

    ReplyDelete
  15. rambut uncle lg panjang dari rambut gue!

    ReplyDelete
  16. potong habis la pakcik~~baru la angin perubahan~haha~~

    ReplyDelete
  17. Amboi..rajin kome-kome ..mensisir rambut!!...waht a quality time!..venue?

    ReplyDelete
  18. i have always love home salon.
    did mine myself too!
    lucky my hair is not that beautiful. hehe

    ReplyDelete
  19. @MULAN

    Hehe...

    sebenarnya dia kaler grey lah....

    agaknya sebab lampu....!

    ReplyDelete
  20. @MOH KEMBARA

    Memang ada porverb macam tu... kat deredebi...

    ReplyDelete
  21. @skandaLdariLangit

    Budaj kecik tu anak bongsu....

    uncle memang adoreable!

    ReplyDelete
  22. @rATu kEBaYA

    Dia dapat dari pakcik...

    Termasok putihnya hati!

    ReplyDelete
  23. @Irwan

    Haha!

    Ayahnya sebenarnya takot gunting rambot!

    Belakon je ni!

    ReplyDelete
  24. @Chereta Chenta

    Tak usah la rambot panjang...

    leceh nak jaga!

    ReplyDelete
  25. @Eta My

    Hari hari adalah quality time!

    haha!

    ReplyDelete
  26. @tupaimerah

    Ada tak macam kena gigit tikos...?

    Haha!

    ReplyDelete
  27. Hi gedek!
    Very funny the first picture!

    ReplyDelete
  28. Berapa lama simpan tu bro?
    Teringin nak simpan panjang2 macam tu..ahahaha

    ReplyDelete
  29. why u tak pakai sokaba?
    sejak bila simpan rambut?

    ReplyDelete
  30. @Carlos Ribeiro

    Haha! We're having good times in our kitchen!

    ReplyDelete
  31. @Daddy Ziyyad

    Simpan je la doc...

    Eh... tak pernah tengok doctor rambot panjang, kan?

    Ada laws kata dont eh?

    ReplyDelete
  32. @witwit

    Sebab uncle belakon je...! Haha!

    Rambot panjang ni dah lama... tapi selalu trim... kang macam pontianak pulak!

    ReplyDelete
  33. Gedek,

    dah lama tak jelajah blog ko.Tak sangka ye, bila makcik pandang ko
    dari gambar separuh, makcik bayangkan badan ko cam arnold susahnakeja.baru amkcik tahu ko ni tak delah besar sangat.

    suka gambar tu cantik semulajadi. kalau duk atas tangga lagi cantik.

    ReplyDelete
  34. @Cik Ina minat Do do Cheng

    Haha!

    Pakcik ni takde la besar sangat...

    Tapi semangat je besar...

    ReplyDelete
  35. uncle..xnampak pendek pon rambut tu..sama aje..heheh

    ReplyDelete
  36. panjang gak rambut abg gedek....jimat duit buat sendirik kat umah...he3...

    ReplyDelete
  37. @cikceriacorner

    Psst.. uncle takot potong rambot! Serious!

    trim sikit boleh la....

    ReplyDelete
  38. @Lieynanilaz

    Berjimat sambel mengeratkan hubungan keluarga...

    betol?

    ReplyDelete
  39. alamak pakcik... best la.. so cool... :)

    ReplyDelete
  40. Rambut boleh kaler, gunting, kasi fesyen-fesyen dan macam-macam lagi tapi hati tetap sama :)

    ReplyDelete
  41. @Sumandak Kinabalu

    hati lain-lain...

    hati lembu, hati ayam, sakit hati, hati-hati...

    hehe

    ReplyDelete
  42. awesome..teringat cerita sepet by arwah yasmin ahmad..

    ReplyDelete
  43. uncle, anak uncle tu sangat comel la. lama saya tengok nak pastikan tu manusia ke patung.hehe so cute! >.<

    ReplyDelete