CLICK!

Followers

Saturday, November 30, 2019

November 30, 2019


Eh? Ini restoran konsep baru...? 
Kalau duduk di sini pinggan nak letak di mana? Atas riba? Mana mejanya?

Baahaha...!










Friday, November 29, 2019

November 29, 2019


Amboi... Takkan duduk-duduk pun denda sampai RM1000.00..!?!?!

Lepas tu majlis mana yang kutip denda ni? Baahaha...!











Thursday, November 28, 2019

November 28, 2019


La...! Siapa pula yang tertinggal selipar ni? Agaknya tadi dia duduk-duduk sambil tanggalkan selipar... kemudian dia terus balik dengan berkaki ayam, kot? Terlupa selipar! Baahaha...!










Wednesday, November 27, 2019

November 27, 2019


Siap berdirikan papan tanda dilarang parkir betul-betul di hadapan kereta tu...

...amboi...!











Tuesday, November 26, 2019

November 26, 2019


Uish! Macam-macam warna ada! 
Nasib baik tiada hijau... kalau tidak, orang ingatkan lampu isyarat!

Baahaha...!











Monday, November 25, 2019

November 25, 2019


Pandu Perodua Alza...
Tapi sekali-sekala tak salah mengaku pandu BMW...!

He he he...!









Sunday, November 24, 2019

November 24, 2019

Guest #94

Jangan cemburu ya... MonoloQue di sini...!

"Cukuplah semua ini, hati bonda tersepit
Biarkan bonda pergi, dimakan ditelan batu belah batu konkrit
Dari dihimpit putar belit hamba duit masyarakat hipokrit
Bonda rela, dimakan ditelan batu belah batu konkrit..."









Saturday, November 23, 2019

November 23, 2019


Tak sabar malam ni...!

Tak sangka dapat hadiah tiket konsert M. Nasir / Satu Hikayat dari anak sulung sempena ulang tahun perkahwinan yang ke 25 tahun! Yeay!











Friday, November 22, 2019

November 22, 2019


NI yang menyampah, ni! 
Susah payah ikat tocang... tengok-tengok ada terlepas sehelai!

Aduh! Nak mula balik yang malas ni!









Thursday, November 21, 2019

November 21, 2019


Benda yang seluruh umat manusia menyampah nak lakukan...

...cuci habuk di kipas angin....

Hu hu hu..!










Wednesday, November 20, 2019

November 20, 2019


Eh? Macam mana motosikal ni boleh tersesat di atas lori kren ni?

Menyorok?









Tuesday, November 19, 2019

November 19, 2019


Dapat berita hari ini, Video swafoto Hugo Cornellier mencecah 100 juta tontonan dalam satu video di YouTube! Memang idola dia ni! 

Go Hugo go! 









Monday, November 18, 2019

November 18, 2019


Ada orang cakap... Orang putih panggil Nasi Kerabu ialah Rice To Wednesday...

Okey... ini sangat lawak! Uncle gelak terbahak-bahak!

Baahaha...!









Sunday, November 17, 2019

November 17, 2019


Alahai Biarlah masuk akal sikit... Takkanlah baru lepas menetas dah besar macam ni? 
Gigi taring pun dah bersusun tu! Baahaha!









Saturday, November 16, 2019

November 16, 2019


Tengah-tengah pintu engkau tidur... Kalau tersepak engkau yang marah..!

(Sila abaikan tayar basikal pancit di belakang, tu... huhuhu)










Friday, November 15, 2019

November 15, 2019


Lori lain bunyi "Pon, poonn...!"
Lori ni bunyi :Chrip, chrip..!"


Baahaha!









Thursday, November 14, 2019

Wednesday, November 13, 2019

Tuesday, November 12, 2019

November 12, 2019


Ini bukan sekadar kedai kunci...
Ini kedai kena kunci...!!

Baahaha....!










Monday, November 11, 2019

November 11, 2019


Alahai tauke kedai ni pun! Nak tulis tanda harga tulislah betul-betul...!

Ini "ikhlas tapi jauh" ni.... Baca pun tak boleh! Aduh!










Sunday, November 10, 2019

Saturday, November 9, 2019

November 9, 2019


"Lai lai lai...! Mari makan!"

Uish! 'Ramainya' yang beratur di depan nyonya tu menunggu makanan!












Friday, November 8, 2019

Thursday, November 7, 2019

November 7, 2019


Inilah kerja yang paling 'cool' di dunia...!

(Mengisi aiskrim ke dalam peti aiskrim.)














Wednesday, November 6, 2019

November 6, 2019


Waktu hantar anak ke sekolah, tak perasan...
Waktu singgah kedai untuk bersarapan, tak perasan...
Dah siap semua, masuk kereta, baru perasan!

Pakai baju terbalik! Patutlah di leher rasa ketat semacam! 

Baahaha!











Tuesday, November 5, 2019

November 5, 2019


Ini baru betul "Sediakan payung sebelum hujan."

Tapi tinggi sangat gantungnya payung tu uncle! Ditiup angin, terbang nanti!











Monday, November 4, 2019

Sunday, November 3, 2019

November 3, 2019


Dah nama pun budak-budak... Barang pameran pun di buat main macam di padang permainan! Jangan jahanam sudah! Tak pasal-pasal mak bapak kamu terpaksa membelinya! Baahaha!

#Comel









Saturday, November 2, 2019

November 2, 2019


Perasan tak? Kenapa kedai sebaneka di hospital mesti sempit-sempit.
Kalau berselisih, boleh bergesel punggung!

*Gambar sebagi hiasan.









Friday, November 1, 2019

November 1, 2019


Wah! Sambil menunggu rakan petugas mengangkut sampah, beliau mencuci badan lori yang terkena kotoran. Ini adalah sifat yang sangat terpuji! 

Patutlah lori sampah sekarang nampak lebih bersih! Syabas #iCleanSelangor.