CLICK!

Followers

Thursday, November 30, 2017

November 30, 2017


Apa maksud 'talian mesra' ni...?

Minta dihubungi untuk bermesra..?





 

Wednesday, November 29, 2017

November 29, 2017


Jeans koyak-koyak, nampak seperti seluar lusuh...

...tapi harganya, mak ai! Menakutkan..!





 

Tuesday, November 28, 2017

November 28, 2017


Laaa... nasib baik uncle tak terus duduk! Kalau tidak mahu koyak buntut!

(Siapalah yang curi pelana oBike tu... menyusahkan orang!)








Monday, November 27, 2017

November 27, 2017


Paling seriau bila lalu tempat macam ni...
Uncle ni boleh tahan juga cemerkap orangnya...!





 

Sunday, November 26, 2017

November 26, 2017


Tapir pun ada hari sedunia...

Hmmm... Pengamal swafoto Malaysia bila nak ada harinya sendiri...?








Saturday, November 25, 2017

November 25, 2017


Teringin benar nak naik keretapi antik ini...

...tapi malu sebab sedar diri sendiri sudah antik...




 

Friday, November 24, 2017

November 24, 2017


Mengapa ya? Bila ada kereta peronda Polis di belakang, kita rasa 'gabra'...?

 Walhal kita tidak membuat apa-apa sesalahan...?!?!?!


 Baahaha...!






Wednesday, November 22, 2017

November 22, 2017


Nasib baik kuda kayu... 

Kalau kuda sebenar, mahu rabak telinga uncle!







 

Tuesday, November 21, 2017

Monday, November 20, 2017

Saturday, November 18, 2017

November 18, 2017


Apa punya perangai ni? Papan putih tempat conteng, punyalah bersih. 
Tapi dinding...! Mak ai...!







 

Friday, November 17, 2017

Wednesday, November 15, 2017

November 15, 2017


Aik? Baru semalam tak Jawa! Hari ini dah berubah jadi Jawa...?

(Perkataan penuh = Jawatan Kosong)


 :D






Monday, November 13, 2017

November 13, 2017


Eleehh... Menyorok konon! Uncle nampaklah! 
Siap kau! Malam nanti uncle kerjakan!

#PenggemarJagungRebus!






Saturday, November 11, 2017

November 11, 2017


Ada orang pergi kenduri kahwin suka duduk bahagian depan dekat dengan pelamin...
 Uncle suka duduk bahagian belakang dekat dapur sebab dekat dengan 'tuuuu'...

#licik







Friday, November 10, 2017

Thursday, November 9, 2017

Wednesday, November 8, 2017

November 8, 2017


Hati-hati baca menu ini, nanti teleng kepala!
(Yang hairannya, teh O ais tu tak pula tertumpah...)


 :D




 

Tuesday, November 7, 2017

Monday, November 6, 2017

November 6, 2017


Cik Neelofa... boleh tolong awasi jarak anda, tak?

...uncle ni gemuruh...!








Sunday, November 5, 2017

November 5, 2017


Poster anjing hilang, selalu tengok.
Poster kucing hilang, sesekali tengok.
Poster kura-kura hilang.... pertama kali tengok!

 (Harap ia belum 'pergi jauh' lagi...)




 

Saturday, November 4, 2017

Friday, November 3, 2017

November 3, 2017


Kejam tak kalau uncle nak beri cadangan begini...?
 "Saya mencadangkan agar peti cadangan ini diluruskan kembali kedudukannya..."

 Baahaha....









Thursday, November 2, 2017

Wednesday, November 1, 2017