CLICK!

Followers

Sunday, December 5, 2021

December 5, 2021



Ada siapa-siapa yang berani ajak 'samseng kampung' ni berswafoto macam uncle? 

Sila angkat tangan! 

PENAFIAN: Jangan tiru aksi lagak ngeri ini! 
Uncle tidak akan bertanggungjawab jika berlaku apa-apa kecederaan ke atas diri anda!





Tonton video di sebalik tabir dibawah. :D













26 comments:

  1. Jangankan berswafoto, dengar suaranya pun kita dah terketar-ketar buka langkah seribu.

    ReplyDelete
  2. Hahaha… saya tak berani. Lama tak jumpe samseng kampung ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. samseng segala samseng ni! hahahaha

      Delete
    2. kalau dr jauh nampak, saya dah pusing cari jalan laen

      Delete
  3. haha manjanya diaa. dulu ada bela, dengan kita memang manja, dengan orang lain ganas gila hahaha. then mati, aaa sedih. lepas tu tak bela dah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I feel you! memang sedih kalau pet mati kan?

      Yang ni memang manja

      Delete
  4. pergh berani! kalau saya, dia 1km kat depan pun saya dah lari!

    ReplyDelete
  5. Angsa jantan ni perangai dia memang macam tu

    ReplyDelete
  6. Tabik spring la uncle..
    Ker..mmg spesis manjahhhh....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang ni memang manja.... haha

      Alaaa... tabil spring la jugak!

      Delete
  7. Kalau Aini memang tak berani lah..
    Tak pasal-pasal kene 'cium' nanti..haha

    ReplyDelete
  8. Jampi baca apa tu sampai jinak samseng kampung tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau nak tau jampi apa... kena hantar pengeras... hehehe

      Delete
  9. Hallah2. Suka sangat dia dengan uncle. He2~

    ReplyDelete
  10. Tak berani lah Kak Sue.. nampak lalu pun dah kelam kabut dah nak ready nak lari..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alaaa... tak kenal maka tak cinta.... hehehehe

      Delete