CLICK!

Followers

Tuesday, December 21, 2021

December 21, 2021



Alahai Kak Wan, kenapa berdiri di situ? 

Ha! Kan dah terpercik lumpur banjir dibaju kebaya Kak Wan tu...!













15 comments:

  1. Ayokkkk...unclee.....apa yang uncle dah buat....

    ReplyDelete
  2. perghh..dah siap utk PRU 15..tapi mcm dah tak valid gambar ni, dah tak jdi TPM (ada nametag kerajaan)..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tajamnya mata! Bole nampak nametag tu! hehehhe

      Delete
  3. ooh kakwan bekas pm tepi jugakk nih.. hehehe

    ReplyDelete
  4. Sekali pandang ingatkan isteri uncle, tapi kenapa sekeping sangat badannya, hahaha.

    ReplyDelete
  5. bolehTak berani nak komen. Saya pandang je lah. boleh? hahaha

    ReplyDelete
  6. haha tkpe, nampak macam buat keje kekeke

    ReplyDelete
  7. nanti dia berdiri dekat kotak hancur lebur. baik dia berdiri dekat kereta. kih3

    ReplyDelete