CLICK!

Followers

Thursday, December 16, 2021

December 16, 2021



Dah macam cerita dongeng!

Puncak TRX Exchange 106 hilang diselimuti awan mendung! 

Ada orang kata, semakin tinggi kedudukan kita, semakin luaslah pandangan. 

Tapi dalam kes ini... langsung tak nampak apa-apa! 

Macam mana tu?













22 comments:

  1. ramai kata ni bangunan projek najib., menara Ros Mahal alaa mcm Taj Mahal kat indon tu utk isteri yg sgt kucingtaik., hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh ye ke? Baru tau kisahnya...

      Delete
    2. aisehh.. xkan semua uncle baru tau.. huhuhu

      Delete
    3. taj mahal tu kat india wak, bukan kat indon. wak salah taj kot..

      Delete
  2. hilang dari pandangan mata, tetap wujud disana mencakar langit..

    ReplyDelete
  3. Mungkin semua itu sementara? Ewah nak ikut puitis macam uncle haha

    ReplyDelete
  4. wahai angin bawalah awan itu pergi..berarak lalu.

    ReplyDelete
  5. dilindungi oleh awan tu uncle...

    ReplyDelete
  6. Kelabu asap terus. Apapun tak nampak. Rasakan dia. Meninggi sangat kenapa.

    ReplyDelete
  7. luas lah permandangan tu, dapat melihat atas awan...

    ReplyDelete