CLICK!

Followers

Wednesday, December 15, 2021

December 15, 2021



Inilah satu-satunya lori dalam Malaysia yang uncle rasa 
takut, seram, seriau, ngeri, gementar, gerun nak naik...!

Baahaha....!













22 comments:

  1. tu kedai gunting bergerak ke uncle?

    ReplyDelete
  2. Tak payah potong uncle, suruh mamak tu syampu2 je pun boleh kan haha

    ReplyDelete
  3. Wak nampak nama wak 'Sarmin'
    Kawan wak tu

    ReplyDelete
  4. Biasanya PC nampak benda alah tu kat kedai gunting rambut..hehehehhe..ke PC jakun.

    ReplyDelete
  5. Masuk nak potong rambut. Auto terkena Covid sekali. Tempat berkedup macam tu Covid suka. Hu3.
    Potong rambut tempat lain lah UG.

    ReplyDelete
  6. Masuk2 hilang terus rambut belacan uncle dorang zass

    ReplyDelete
  7. truck gunting rambut bergerak ke apa ni? Jimat ni tak yah bayar sewa.. Bagus juga ni

    ReplyDelete
  8. Tak pernah nampak pulak lori ada benda alah ni. Ada pulak barber truck ye. Seram takut terpotong rambut uncle ke tu :p

    ReplyDelete
  9. rambut saya pon dh panjang, nak ke kedai malas, minta lori ni dtg umah bole tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alaaa.. biar le panjang... sampai boleh ikat tocang!

      Delete