CLICK!

Followers

Sunday, May 6, 2012

May 6, 2012


Aksi hangat hari ini... Lengkapkan e-Filing Jabatan Hasil Dalam Negeri... Kawan-kawan semua sudah...?

33 comments:

  1. ada sampai ke pesta buku ker? rasa macam ternampak2 encik ni semasa bertugas

    ReplyDelete
  2. saya tolong kawan2 buat e-filing..

    ReplyDelete
  3. aiyooo....lambatnya!

    ReplyDelete
  4. bukan dah tamat tarikh ke...??

    ohhh, ada extension utk mereka yg lalai... hehehee...

    ReplyDelete
  5. bukan kena submit end of May kah?

    ReplyDelete
  6. kusyuknya org belakang tu... :)

    ReplyDelete
  7. Salam Yob Gedek,
    Tk penah buat...gaji ciput!

    ReplyDelete
  8. Alamak uncle!belum lagi lah..salam singgah...^^'

    ReplyDelete
  9. Tekun gila org kat belakang nun...cam nak masuk dlm laptop jerk...hehehehe

    ReplyDelete
  10. sy buat sebelah pegawai LHDN lagik heheheh

    ReplyDelete
  11. Sudah!!!!!Ooo...uat kerja last minit ye!

    ReplyDelete
  12. urang kaya macam uncle memang kena bayar cukai..jgn lupa cukai kan sekali kat saya...~ahahahaha

    ReplyDelete
  13. bukan ke tarikh tutup 30 april?

    ReplyDelete
  14. errr, gaji tak semenggah sebab tu tak pernah buat. Haha

    ReplyDelete
  15. acu dah siap kan sebelum ke umrah aritu....pertama kali kena bayar cukai tahun nie...uwaaaaaaa

    ReplyDelete
  16. Erkkk, lmbtnye unkel, hb dh dpt refund, hukk

    ReplyDelete
  17. Uncle bukan dah lepas ke tarikh akhir utk isi e-Filing tu?

    ReplyDelete
  18. eh..diorg extend dateline ek uncle.. Saya buat awal awal lagi..da dapat pun returnnya..hehe

    ReplyDelete
  19. alamak..komen anon puloks..haha

    ReplyDelete
  20. suha xkeje lagi tp aritu tlg isikan tok ayah suha hehe

    ReplyDelete
  21. mak pun tak perlu buat sbb gaji hanya ciput bulu janggut jep. Miahahahaha

    ReplyDelete