CLICK!

Followers

Wednesday, May 2, 2012

May 2, 2012


Itu bukan kaca mata hitam, itu sebenarnya cekak rambut anak uncle... haha!
Comel bukan?

38 comments:

  1. habis la terkembang cekak budak tu.... uncle uncle..

    ReplyDelete
  2. habia la terkangkang cekak budak tuuu....

    ReplyDelete
  3. mlm td pg downtown..kat bhgn spek budak2 ada tulis "orang dewasa dilarang cuba"

    skrg sy tau knp diorang tulis mcm tu..

    ReplyDelete
  4. comel!
    lagi comel kalo pemakai lepas kan rambut - kasik gerbang skit! :D

    ReplyDelete
  5. comelnya cekak rambut dia :)

    ReplyDelete
  6. saya nampak jam kat belakang tu pun cantik! kaler merah..:)

    ReplyDelete
  7. wah, boleh jadi 2 in 1.huhu

    ReplyDelete
  8. Kalau anak yang pakai memang comel... hehehe...

    ReplyDelete
  9. comel..... errr spek tu comel

    ReplyDelete
  10. kalah john travolta ni...

    hahahaah

    ReplyDelete
  11. hahahaha comel...habis anak dara uncle bising sebab konpem cekak dia kembang punya...akekkeke

    ReplyDelete
  12. Salam Yob Gedek,
    yg mana comel...cekak tu ke?

    ReplyDelete
  13. sgt comel!!beli kat mana..nak jugakkkkkkk...

    ReplyDelete
  14. ingat spek uncle tadi... comel.. heeeeee :)

    ReplyDelete
  15. hm..buat tutup mata masa nak tido dalam lampu terang pun ok gak tuh!

    ReplyDelete
  16. ketif pada sang pencipta cekak berupa sunglasses tu

    ReplyDelete
  17. uncle berdandan nak kemana ni?
    haha

    ReplyDelete
  18. mesti anak uncle tercari2 cekak tu..hahah

    ReplyDelete
  19. hahahahaha....canggih!spek anak pun bleh buat cekak!

    ReplyDelete
  20. comel!! kalau uncle senyum laaaaagi comel tau!!

    ReplyDelete
  21. Cekak tu idak la berapa comei...tp bila boh atas kepala org yg mcm muka angry bird, terus kecomelannya terserlah.

    Hak hak hak

    ReplyDelete
  22. bertambah comel sbb uncle modelnya. cun la uncle. hehehe.

    ReplyDelete
  23. Bleh jadi spek hitam utk baskin..errkk... gurau jgn marer.

    ReplyDelete