CLICK!

Followers

Friday, February 17, 2012

February 17, 2012


DAHULU WAKTU KANAK-KANAK: 
Solat Jumaat, cari tempat bersandar di belakang sekali, tidur, khutbah sayup-sayup menghilang....

SEKARANG WAKTU DEWASA: 
Tidak lagi... Waktu berubah, perangai berubah, tumpuan hanya pa... pad... paaahhh... Zzzzzzzzzzz.... 

34 comments:

  1. yeza
    manusia perlukan perubahan dlm kehidupan

    ReplyDelete
  2. sabar jer lah..dari muda sampai ke tua..hehehehe..lariksss

    tapi dah tua2 mesti setuju ajer..sebab tersengguk2..

    ReplyDelete
  3. Jumaat depan, uncle pakai sarban. Nescaya khusyuk! ~haha

    ReplyDelete
  4. tumpuan aje yg tak berubah kan???
    eheheheheh

    ReplyDelete
  5. tumpuan aje yg tak berubah kan???
    eheheheheh

    ReplyDelete
  6. kehkehkeh... pulak2 kalau masjid ber"ekon" kejap saja habis khutbahnya itu...

    ReplyDelete
  7. lorr...berubah ke tak sebenarnye ni???????? haha

    ReplyDelete
  8. sib baik jugak berubah :)

    salam hari jumaat bro

    ReplyDelete
  9. amboi sempat lagi bergambar masa nak solat jumaat ye

    ReplyDelete
  10. kikikikikik...

    lawaknya uncle....

    ReplyDelete
  11. patot kena amik saf yang paling depan :))

    ReplyDelete
  12. Sempat ag uncle pose kat masjid ek..? Ni mest sblm zzzz kn???

    ReplyDelete
  13. e..eh..rambut rock dah hilang
    sanggul dalam kupiah kah...ahak!

    ReplyDelete
  14. hahaha..masih tak berubah rupanyeee

    ReplyDelete
  15. hahahahaha .... terlelap juga ke :D

    ReplyDelete
  16. Uncle ni kalau jadi guru disiplin SK taman rakan sah murid2 yang nakal insaf bila nengok muka uncle belum kena rotan lagi :D

    ReplyDelete
  17. zzzzzzzzzz..... eih bukan uncle ker yg baca khutbah tadi???

    ReplyDelete
  18. hahahah~ tdoq ya uncle...
    tarik telinga dia...hehehe~

    ReplyDelete
  19. Uncle, follower uncle dah 1111. Tanak bagi adiah ke kat follower bertuah tu? Hehe.

    ReplyDelete
  20. Bhahahahahaha..uncle u marvelous laaa....zzzzz!


    LWindsor

    ReplyDelete
  21. Tulah mlm2 jadi burung hantu.Sbb tu mengantuk!

    ReplyDelete
  22. masa khutah lah mata berat kan..hahaa

    ReplyDelete