CLICK!

Followers

Monday, November 8, 2021

November 8, 2021



Okey... Sila cemburu! 

Uncle telah pun terima hadiah dari SYAZ RAHIM

Sesuaikan beg hitam ni dengan uncle? 

Siap ada mata iras-iras Toothless

Jom kita terjah blog SYAZ!


#CemburuTak?












29 comments:

  1. fuh hensem beg tu duk sebelah uncle hehehe! Tertarik juga saya tengok coke banyak-banyak tu uncle, uncle colletor ya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye uncle collector... ada hadiah coke?

      hehehehe

      Delete
  2. Alaaa comelnya, sesuai beno le tu kann hahahaha

    ReplyDelete
  3. setakat beg mata kucing takde jeles punye, lainla kalo payung emas tadi.,. hahaha tahniah uncle ;p

    ReplyDelete
  4. tak cemburu...kita pun dapat jugak

    ReplyDelete
  5. menarik begnya..tahniah uncle!

    ReplyDelete
  6. UG, tahniah ya..terima kasih follow..kita teruskan berblog ya

    ReplyDelete
  7. Sama la beg kita. Tapi saya punya warna merah. Lebih garang *nak menang jugak haha

    ReplyDelete
  8. tahniah Uncle...

    memang awesome sangat kat situ hehehe

    ReplyDelete
  9. eh eh ter sama la pulak...aaaa tak kire nak jeles juga hahah

    ReplyDelete
  10. Cemburu .. tp lagi cemburu tengok botol coke uncle tu .. haishhh.. buat collection eh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus cemburu! hahahaa

      Ye... ada nak sedekah coke? Eh? hahahaha

      Delete
  11. Tahniah dapat hadiah beg warna kesukaan uncle

    ReplyDelete