CLICK!

Followers

Tuesday, November 23, 2021

November 23, 2021



Eh? Kalau terus 'tunjuk' sijil vaksin saja tak bolehkah....?

Nak kena buat 'pameran' semua bagai...?

Eh? Baahaha...!













24 comments:

  1. Nak kena buat ‘pameran’ pulak ya 😂

    ReplyDelete
  2. Oklah tu.. dapat rasa terkenal kejap berpameran hehe

    ReplyDelete
  3. Hahaha..boleh juga klau uncle nak buat pameran di situ.. =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak! Nanti ada orang mintak sain kang! hahaha

      Delete
  4. sibbaik tak minta pamer surat nikah sblm masuk kekedai.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Surat nikah pun dah hilang.... hahahaha

      Delete
    2. laa uncle nikah je baru.. nnti dptla surat nikah baru.. hahaha

      Delete
  5. hahaha... kene ada ruang pameran ni kalau semua kene pamerkan sijil vaksin masing2

    ReplyDelete
  6. Nampak gayanya kena print & gantung kat leher lah lepas ni. Baru betul dikatakan "pamerkan". Ha3.

    ReplyDelete
  7. Sijil vaksin pun dah jadi 'art' ke, nak kena pamer2 hahaha!

    ReplyDelete
  8. Sekarang ni sijil vaksin lebih penting dari kad pengenalan...Heheee.

    ReplyDelete
  9. Ckp "sy taknak pamerkan nanti antivaksin tiru"

    ReplyDelete
  10. marilah kita bina galery vaksinasi covid19 untuk mempamerkan sijil2 kita. hahaha

    ReplyDelete