CLICK!

Followers

Thursday, June 21, 2012

June 21, 2012


Kawan-kawan semua pernah tak menaiki bas yang lubang penghawa dinginnya betul-betul atas kepala seperti ini? Beku otak, tahu! Oh ya, uncle terlupa... kamu semua kaya... tak naik bas...





AMARAN: Jangan tiru aksi lagak ngeri seperti ini...
  1. PUANBEE: Self-portrait sambil terbang! Bahaya!
  2. AKUBIOMED: Self-portrait sambil baring! Laaagi bahaya!

36 comments:

  1. anum pernah
    masa sebelum ada kereta

    ReplyDelete
  2. Amboiiii... kereta putih tu disorok buat apa? Takut kena jerebu ke? :)

    ReplyDelete
  3. saya naik basikal la uncle, lagi banyak angin. hehe

    ReplyDelete
  4. Beku otak tu bkn sbb lubang2 ekon xde penutup tp......sbb rerambut ankel tu kurang lebat kat bahagian belakang tu kan?? kan?? kan??

    ha ha ha...larikkk!!

    ReplyDelete
  5. penah duk dlm lrt betul2 lubang econ neh.. menggigil2 tahan sejuk.. haha~

    ReplyDelete
  6. SATU HARI NANTI SAYA MAHU JADI PROTEGE PAKCIK JUGAKLAH.. BOLEH?

    ReplyDelete
  7. saya tak kaya.hari2 naik bas.huhu

    ReplyDelete
  8. Kalau kepala makchaq, jauh dari lubang tu.. pendek.. tak beku la..

    ReplyDelete
  9. best tu ade aircond... hehehe

    ReplyDelete
  10. jgn naik bas lagi, nanti terserempak ngan sy,,,sy nk balik bandar baru bangi daaa,,,,

    ReplyDelete
  11. selalu jugak naik bas.. tapi saya lagi suka kalo dapat duduk bawah ekon.. sejukkkk jek.. hahaha~

    ReplyDelete
  12. i x kaya..tiap2 minggu naik bas..kalau i kaya i x keja uncle..goyang kaki jer duk umah..

    ReplyDelete
  13. Tak mampu naik bas lah uncle....naik beskal aja..takde ekon...~huhu

    ReplyDelete
  14. kedepan lah sikit...haih!!!..beku sampai tak leh pikir dah kamu ni Gedek...semua makchik nak ajar....

    ReplyDelete
  15. acu penah naik bas dari KL balik ke Kedah...ekon tepi betul2 mengadap acu...omak oi..menggigil acu yg banyak lemak nie...6 jam kena ekon macam tu....fuuhhh!!!

    ReplyDelete
  16. tp ekon bas sejukkk.bestttt n nikmat kalau di hari panas :)

    ReplyDelete
  17. tak penah naek bas yg ada aircond mcm tu...huhuhu

    ReplyDelete
  18. Alamak, rosak rambut I, nasib baik aku takdak rambut. hahahahahah

    ReplyDelete
  19. heheh..saya penah naik bas yg aircond atas kepala pastu air air cond tu menitis2 kene kat kita..pastu basah..heheh

    ReplyDelete
  20. bukan kaya uncle tapi dari rumah saya nak ke jalan besar memang takde bas masuk.. maklumler kawasan kampung.. ;)

    ReplyDelete
  21. Kepala saya tak cukup tinggi untuk capai lubang econ itu!

    ReplyDelete
  22. saya pernah naik bas aircold dia lagi besar dari tu..side tepi lagi..berdesing telinga!!

    ReplyDelete
  23. kita pon sokmo naik bas... kerteh-kl pon sokmo..

    ReplyDelete
  24. err uncle tggi sngt ke ape tu

    ReplyDelete
  25. err uncle tggi sngt ke ape tu

    ReplyDelete
  26. Kali terakhir naik bas public transport masa tingkatan 3.

    ReplyDelete
  27. Ala...uncle tu saje je xmo naik kereta...zuhud lah katakan....ye x?? ntah2 ada BMW bersiri-siri kt rmh tu!!

    ReplyDelete
  28. Ala...uncle tu saje je xmo naik kereta...zuhud lah katakan....ye x?? ntah2 ada BMW bersiri-siri kt rmh tu!!

    ReplyDelete
  29. Uncle tidak risau kalau otak jadi kecut sebab beku. Nanti jadi mind freeze tidak boleh hendak fikir. :-)

    ReplyDelete
  30. sesekali naik bas best apa?
    hehe

    ReplyDelete
  31. sakit perut aku baca entry ko nih...wakakkakakakakkaka

    ReplyDelete
  32. oo itu aircond bas...ingat aircond opis...tak naik bas sebab bas selalu tinggalkan saya...hahahhahaa

    ReplyDelete
  33. hahhaha..nampak gayanya uncle kena masuk microwave lpas ni..panaskn balik otak yg dah beku...hahahhaha

    ReplyDelete