CLICK!

Followers

Saturday, June 2, 2012

June 2, 2012


Kenduri kahwin di sini-sana,
Alhamdulillah, jimatlah belanja untuk makan tengahari,
Wahai tuan tumah hamba ingin bertanya, 
Bolehkah hamba tapau untuk makan malam sekali?


(Pantun jujur orang sengkek)






Terima kasih kepada PU3 BIBAH CUN MELECUN kerana untuk entri ini, okey?

25 comments:

  1. Kalau nak tapau makan malam sekali kena tolong basuh periok la.. Kalau tak pun jsdi penanggah sementara..

    ReplyDelete
  2. huwaaa..... jemputan semua jauh2 & hubby kena kelija maaaaa....

    ReplyDelete
  3. hamboi, tapau sampai malam.huhu

    ReplyDelete
  4. musim mengawan laaa katakan.. byk laa kenduri.. hihihi..

    p/s: uncle! ade org condamn saye ni.. tlg marah kat dia! huuu

    ReplyDelete
  5. uncle kena tunggu sampai kenduri habisler.. tengok ada lauk lagi tak.. hehehe..

    ReplyDelete
  6. Kakcik pun ada jemputan hari ini, tapi penat sangat rasanya badan ini! :(

    ReplyDelete
  7. kenduri kahwin di sini-sana,
    jimatlah belanja makan tengahari,
    tidaklah salah tuan bertanya,
    tapaulah sekali untuk makan esok hari.

    ReplyDelete
  8. ~macam baru awal bulan....
    nak tapau angkat sahaja dengan pinggan...~

    lariiiiiiiiiiiiiiiii
    sy penat rewang dan makan2....... esok ada 4 kenduri.. adoiii

    ReplyDelete
  9. lama x ke sini..rindu uncle gedek!!BIG hug!!

    ReplyDelete
  10. tolong basuh pinggan dan kawah... insyaAllah dapat :-)

    ReplyDelete
  11. makan free memang bestkan uncle!!

    ReplyDelete
  12. SEKARANG MEMANG MUSIM MENGAWAN.. RAMAI YANG KAHWIN..

    ReplyDelete
  13. Hahahaha. Tapau untuk saya sekali.

    ReplyDelete
  14. hehe..rasenye kalau uncle 'hulur' lebih skit dekat parents pengantin boleh dapat tapau untuk malam skali kot..:P

    ReplyDelete
  15. Assalamualaikum Uncle

    tak jimat juga uncle...duit minyak dah lari..sebab jalan jem....tapi kalau ada tapau untuk malam....memang jimat...he he

    ReplyDelete
  16. boleh, tapi esoknya rewang lagi basuh pinggan.

    ReplyDelete
  17. haha....unlce caps lock pu3bibah cun melecun tu...mak aihhhh!

    ReplyDelete
  18. hahaha lain x bawak tupperware uncle kekeke

    ReplyDelete
  19. mmg bebetul sengkek nmpknye hehe

    ReplyDelete
  20. kalau di johor ni kekadang boleh tapau makan malam sebab diorang bg berkat...huhu

    ReplyDelete
  21. yai!!

    time2 cuti skola mcm nie..mmg full schedule ngan jmptn kawen...

    mam percuma hari2 mmg siooook ouwww!

    ReplyDelete