CLICK!

Followers

Thursday, March 15, 2012

March 15, 2012


Kartun di belakang tu uncle yang lukis... Sungguh! 

44 comments:

  1. tolong buatkan mural kat dinding bilik anak saya..~haha

    ReplyDelete
  2. tak cayelah uncle yg lukis..hihihi

    ReplyDelete
  3. yeke? emmmmm.... mcm nak percaya.... tpi...emm.... ok percaya!

    ReplyDelete
  4. cantiknye lukisan uncle!

    http://darahmalaya.blogspot.com/2012/03/contest-budi-bahasa-budaya-kita.html

    ReplyDelete
  5. Nasib baik muka kartun tu pandai senyum.

    ReplyDelete
  6. Abang jugak ke yg reder marker tu? Cool! Projek ape nie? Buku kanak-kanak?

    ReplyDelete
  7. nasib baik tak TERlukis shin chanbuat tarian gajah nya

    ReplyDelete
  8. sedang cuba utk percaya heheh

    ReplyDelete
  9. kalau hari2 dapat tengok uncle senyum mcm kartun tu lagi best :p

    ReplyDelete
  10. nk pikir jap samada nk percaya atau tidak.... ^___^

    ReplyDelete
  11. STYLO LAH UNCLE...lUKISAN MMG CANTEK.BETOL KE UNCLE YG LUKIS?

    ReplyDelete
  12. badan tangan masih mcm kartun org lidi

    ReplyDelete
  13. Salam Yob Gedek, are trying to convince us or yourself? Hu huu!

    ReplyDelete
  14. betul ke?? kalau betul, memang comel..heheheee

    ReplyDelete
  15. nk tempah wat kat dinding sekolah mama tunz!!!serius nih!!

    ReplyDelete
  16. erk.. susah sikit nak percaya sebab.. uncle tak senyum pun..

    ReplyDelete
  17. heee.. uncle terror la camneh... seni gitu~

    ReplyDelete
  18. sungguh! I have to believe. draw more! I understand u were with gila-gila. my staple comic in my teen days. My most fav, prof serba tau, and i always sign off with his image. but today's gila-gila does not look ass interesting or is it i m no longer a teen..

    ReplyDelete
  19. katon tu tak gaya Uncle G. so diragui.. (",)

    ReplyDelete
  20. Obedient bye, sweet soul mate :)

    ReplyDelete