CLICK!

Followers

Saturday, July 30, 2011

July 30, 2011

Hey, watch it! Kepala jangan main, okay..!

(LOCATION: aL-ikhsaN, Bandar Baru Bangi.)

68 comments:

  1. huh..jaga-jaga,uncle dah marah..

    ReplyDelete
  2. kasi potong tangan dia miahahahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha sangat tepat gambar ni.. image trick :D

    ReplyDelete
  4. tak baek tol die tonyoh uncle

    ReplyDelete
  5. ni nak komen macam mana ni ...takut ke lain la pulak ...hahaha!

    ReplyDelete
  6. mcm teknik urutan kepala terbaru pun ada

    ReplyDelete
  7. bukan nak main kepala,
    nak urutkan je tu
    ahaa

    ReplyDelete
  8. uncle nak belikan kasut kat al-ikhsan utk sape tu? haha

    ReplyDelete
  9. pg esuk sy nak ke Yummy di BBB rasanya sebelah yummy tu ada Al Ikhsan..nnti sy cari org yg main2kan kepala gedek tu...

    ReplyDelete
  10. opppps...Garangnya Uncle!dia just nk tlg picit kepala uncle tuh.biar je la.
    lalallalallalala...

    ReplyDelete
  11. uncle, nanti luku dia balik. haha XD

    ReplyDelete
  12. dia nak tolong picit kepala tu! hehehehe

    ReplyDelete
  13. gedek nampak disitu muka sakit kepala kena tunjal. ekekek

    selamat berpuasa tuk gedek dan family ye.

    ReplyDelete
  14. the head is the sacred part...

    ReplyDelete
  15. hahaha
    tu sebenarnya gamba kasut ea uncle??

    haha

    ReplyDelete
  16. ke tolong urut kepala tuh..pakcik pening eh?

    ReplyDelete
  17. belikan ayu satu kasut dan 2 helai baju senam ya uncle

    ReplyDelete
  18. uncle jotos je kepala dia.

    ReplyDelete
  19. huhuhu... uncle nak tanya nie... berapa kali take photo nie?

    p/s: jgn lupa bayar zakat bulan depan... heeeeeeee

    ReplyDelete
  20. insyallah..ada bran..nanti saya cari dn berposing mcm uncle gedek:))

    ReplyDelete
  21. al ikhsan? beli kasut futsal ke yob?

    ReplyDelete
  22. mujoq dia tak tunjal2 kepala tu

    ReplyDelete
  23. @JIJI YU

    mula mula nak kejas kat telinga...

    tak dapat!

    ReplyDelete
  24. @Cik Ina Do do Cheng

    Haha!

    Dah lama tak guna perkataan tunjal...!

    Selamat berpuasa juga!

    ReplyDelete
  25. @Citarasa Rinduan\

    Wah.... semngat malaysia sihat ke ni....?

    ReplyDelete
  26. @Bidadari Syurga

    Banyak kali... ada la 6-8 kali!

    (bukan zakat lah... 'zakat fitrah')

    ReplyDelete
  27. uncle kene tinggi sikit. baru tepat kene lubang kelinge. ihihihi~

    ReplyDelete
  28. dia nak tolong sempukan rambut uncle tu

    ReplyDelete
  29. @aizamia3

    beng beng 2 kali je...?

    sebelah tangan satu la ni...?

    haha!

    ReplyDelete
  30. @h4ni3

    tak tau pulak boleh roger...

    kalau tau sure roger....

    next time...

    ReplyDelete
  31. hahahaha... kasi patah jari dia uncle!! hehehe...

    ReplyDelete