CLICK!

Followers

Wednesday, October 20, 2021

October 20, 2021



Kenapa tiang lampu tu dikepung dengan tali? 

Takut tiang lampu tu lari?

Bukan... tiang lampu mengalami kobocoran arus elekrtik.

 Sebelum TNB datang... Ada orang yang bertanggungjawab kepungkan tiang lampu tu dulu... 

Jangan main-main... nyawa boleh melayang tu!













21 comments:

  1. bagus ada mereka yg prihatin..

    ReplyDelete
  2. Tindakan bagus yang menyelamatkan nyawa yang berkemungkinan melayang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uncle rasa tuan kedai tu cekap berfikir... syabas!

      Delete
  3. ade kes tau orang meninggal sebab arus elektrik. Mujur cepat kepung tiang lampu tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul... ini yg bagus masyarakat prihatin macam ni....

      Delete
  4. Haha thank you Uncle explains. Kalau jumpa dekat orang gatai tangan macam saya mau saya cabut sebab nampak macam takde function ><

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha... nampak macam takde function... tapi bersebab tu!

      Delete
  5. yes! betul wak..last week outlet air aircond rumah teman bocor..so air sip dr siling sampai ke panel suiz lampu/aircond/heater...laki teman buat rilek jer biar aircond tu on...oii...mati kejung klu kena renjatan elektrik...maka teman menggunakan kuasa veto membebel dan menutup all the suis...hehehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah! Ada kuasa veto! Hahahahaha!

      Kuasa eksekutif siapa pulak yg pegang?

      Delete
  6. Tengah hujan ni harap TNB cepatlah settlekan isu ni.. Takut renjatan nanti

    ReplyDelete
  7. tapi camane leh tau kebocoran pd tiang letrik tnb tuu? dh ada org jadi mangsa ke

    ReplyDelete
  8. Kerusi tu sepatutnya diterbalikkan atau menghadap ke dalam.
    Takut uncle terlupa, terduduk kat situ pulak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ah kan? Nanti ada orang lepak situ pulak...

      Delete
  9. owh... ye ker ade kebocoran arus elektrik... tak pernah dengar plak ade kes kebocoran arus elektrik.. apa2 pon syabas dengan tindakan pantas...

    ReplyDelete