CLICK!

Followers

Wednesday, October 13, 2021

October 13, 2021



"Sedangkan pantai pun berubah, ini kan pula nama pasar raya..." 

Semalam datang Tesco... Hari ini datang Lotus's...




(JUTAAN MAAF. Uncle baru perasan ada komen-komen lama yang masuk ke 'spam'. Bukan ditolak, tapi terlepas pandang... Ampun)












20 comments:

  1. dah lama dah tukar ke lotus uncle... saya pon baru jer sekali pergi sejak tukar nama ni, tapi servis tetap macam tu gak...

    ReplyDelete
  2. betul uncle, saya pun baru perasan yang rupanya ada banyak komen masuk spam. padahal komen2 tu harmless sangat2 haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la tu... kita pulak bukan selalu cek spam...

      Delete
  3. kat sini masih ada Carrefour? masihkah uncle ingat ? hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Warga purba memang ingat carefour... Makro jangan lupa! hahaha

      Delete
  4. Ya.. Dah lama jugak bertukar ni..

    Maaf juga kerana dah lama tak bertandang..

    ReplyDelete
  5. belum lagi ke Lotus..semua jauh2..

    ReplyDelete
  6. datang kedai berbeza tempat yg sama heheee..jaga2 uncle byk bunian dlm tu hahahaaaa ^_^

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Tu la tu... siapa nak ambik alih uncle? eh? hahaha

      Delete
  8. Ha aaa kan tetiba plak tukar nama ..

    ReplyDelete