CLICK!

Followers

Sunday, November 22, 2020

November 22, 2020



Kenapa ya orang namakan roti tisu? Bentuknya kon tidak seperti tisu. Kenapa tidak dinamakan roti kon? Tidak mudah koyak seperti tisu, tapi garing hingga terpatah-patah. Kenapa tidak dinamakan roti garing? 

Ah... banyak sangat berfikir uncle ni... Baik uncle teruskan minum Nescafe tarik sambil berfikir lagi...














14 comments:

  1. mcm mana dia tarik nescafe tu? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok, ini satu persoalan penting jugak... hahaha

      Delete
  2. Orang yang cipta roti tisu nu nama dia Thisu Kurmurasamy. Ha sebab tu lah panggil Roti Thisu, sampai kat Malaysia jadi Roti Tisu ja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah! Inilah hujah paling bernas setakat ni... hahaha

      Delete
  3. Satu jew Uncle belum sempat fikir... roti tu tipis macam tisu...ngeeeee!

    ReplyDelete
  4. Hahahaaaa lawak la uncle..jgnla ditambah nama pelbagai roti tu..sbb ia roti tetap roti hahaaaa

    ReplyDelete