CLICK!

Followers

Tuesday, November 10, 2020

November 10, 2020



Sedih tengok banyak bas persiaran yang dah berbulan tersadai tidak beroperasi sejak virus Covid-19 melanda. Tapi itulah, berat mata memandang, berat lagi bahu memikul... uncle amat memahami kerana kita semua terjejas...















20 comments:

  1. Semuanterjejas....x tau la akan datang macam.mana lagi kan...

    ReplyDelete
  2. Hanya mampu luah rasa simpati.

    ReplyDelete
  3. kesian mereka
    Dalam budget pun macam takde inisiatif untuk mereka.
    Ni tambah pulak bas sekolah tak jalan sampai tahun depan.

    ReplyDelete
  4. Sayapun memahami unlce..bertabah lah semua huhuu

    ReplyDelete
  5. betul tu, harap dipermudah urusan mereka dan dimurahkan rezeki.

    ReplyDelete
  6. Moga cepat keadaan ini reda uncle... Huhuhuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cepat lambat tergantung dengan usaha kita juga

      Delete
  7. Semoga ada rezeki lain untuk driver bas tu:(

    ReplyDelete
  8. setakat ni x dgr lagi syarikat bas pesiaran yg buang driver bas kan? kalau pilot dah ramai kena

    ReplyDelete
  9. ya..kesian mereka2 yang tiada pekerjaan sekarang...

    ReplyDelete