CLICK!

Followers

Monday, September 7, 2020

September 7, 2020



Orang yang baling bakul sampah itu dan dengan tepat 'menghinggapkannya' di atas dahan pokok sepatutnya terjun ke bidang sukan seperti batminton ataupun dart. Tangan dia sangat tepat tu...!

Tapi... apa matlamat dia baling bakut sampah tu di situ, sebenarnya...? Hmm...














17 comments:

  1. hahaha tersangkut nie x tepat lagi haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak! 'Orang Dart' memberi pandangan! hehehe!

      Delete
  2. ahahah ahahahah adehh gelak tak boleh berhenti meikirkan motif si pembaling hahaha

    ReplyDelete
  3. dia nak jemur bakul sampah tu...

    ReplyDelete
  4. Saya rasa kan uncle, beliau nak baling sampah dari tong sampah tu terus ke dalam lori sampah yg lalu. Sekali balingan tak tepat. Buktinya sampah tersangkut di sebelah tong sampah tu. Jadi saranan uncle untuk beliau jadi atlet tu boleh dilupakan. Memalukan negara kita saja nanti. uhuk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betol jugak tu Zi... Tapi takkan pingat gangsa pun tak lepas? hehehe

      Delete
  5. rasanya..org yg baling tu pn xsangka boleh tepat sgkut ke dahan..mesti dia gelak bdekah dekah hahahaa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan... dah tersangkut kemudian sedar kena beli baru! hehehe

      Delete
  6. banyak sgt typo ni uncle..jari jemari tu dah berisi sangat kot..hehe

    ReplyDelete
  7. Basuh & jemur kat situ kot pastu terlupa nak ambil :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...pastu pokok tu teros membesar sampai tak dapat capai... hehehe

      Delete
  8. barangkali sedang cuba untuk melatih kekuatan tangan..tahu2 dah tercampak ke dahan..hehhee

    ReplyDelete
  9. orang yang baling tu menguji ketepatan membaling dia tu

    ReplyDelete