CLICK!

Followers

Friday, September 4, 2020

September 4, 2020



"Aku akan cari kau sampai ke lubang pokok..!!"

"Eh? Pokok mana ada lubang?

"Ada... Tuuu...." 


(NOTA: Pertama kali jumpa pokok ada lubang macam ni...)

















14 comments:

  1. Pokok pun ada lobang hidung rupanya hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasib baik lubang hidong... kalau jantong berlobang? hehe

      Delete
  2. cuba tengok pokok sebelah sana ada lubang gak tak?? kalau ada bolehlah letak kayu buat sidai kain

    ReplyDelete
  3. entah uncle sekarang pokok pun jarang saya nampak patutla panas benau sekarg alhamdulillah tadi hujan

    ReplyDelete
  4. itu lubang untuk teropong bulan tu...hehehe

    ReplyDelete