CLICK!

Followers

Tuesday, August 25, 2020

August 25, 2020


Siapa pernah kena macam ni?

Sabun tinggal setengah. > Pergi kedai beli satu lagi buat stok.
> Sampai di rumah, rupanya dah ada dua lagi yang belum pakai...!!

Nak marah siapa ni...?













16 comments:

  1. Hahaha... Belum pernah lagi kena.. Sebab memang check stok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uncle nak kena tiru Illya la... sebelom keluar cek stok.

      Delete
  2. xpe uncle, expired date lmbt lagi

    ReplyDelete
  3. takpela uncle..buat stok masa emergency..kekekek

    ReplyDelete
  4. pernah uncle..sebab tu shida kalau beli brg 2 3 botol..shida letak kat tempat sng nmpak..supaya xjd mcm tu..rupa2nya..ade lg kat rumah hahaa.. ^_^

    ReplyDelete
  5. Sayaaaaaaaa... bukan nak check dulu sebelum ke kedai.
    Balik rumah tengok.. "Eh! Ada stok lagi?"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la pasal acu.... sepatotnya beringat sebelom kena...

      Delete
  6. Hahaha. Dah terbeli. Simpan je buat stok. Tak payah marah sesiapa. Nanti cepat tua.

    ReplyDelete
  7. Tak apa tu boleh jadi stok kat rumah

    ReplyDelete