CLICK!

Followers

Friday, August 21, 2020

August 21, 2020


"Arriba, Arriba! Andale, Andale...!" 

Siapa yang tak tahu dari mana datangnya ungkapan di atas... bermakna dia tak cukup tua...! Baahaha...!

(Pernah dengar tak nama SPEEDY GONZALES?)











18 comments:

  1. Hehe..dah cukup tuakah kita ini 🤔😅😅

    ReplyDelete
  2. alahaiiiii..nak kata kita tau gak ke apa ni?

    ReplyDelete
  3. yeah..tak cukup tua maknanya muda la kan...Saya!Saya! hahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha! Takpe, boleh gugel kartun tu kat utube!

      Delete
    2. oh baru tengok katun tu..rasanya pernah tengok...tapi tak bape ingat..oh memang dah tua la gini..kekeke

      Delete
  4. oooo yg dalam cerita my little pony tu.. ehh

    ReplyDelete
  5. Alamak tua rupanya diriku..adess

    ReplyDelete
  6. mcm pernah dgr tp dimana yaa?? ermmm..hahahaa

    ReplyDelete
  7. Mmm tak ingat la "Arriba, Arriba! Andale, Andale...!".. haha jadi Cik TK masih muda kannnn hehehhe

    ReplyDelete