CLICK!

Followers

Tuesday, August 18, 2020

August 18, 2020


"Maaf mengganggu ya tuan. Boleh beri laluan kerana saya perlu membereskan tugas saya membasuh baju? Terima kasih dan maaf sekali lagi..."

(Geram betul dengan kucing dalam rumah ni! Semalam tidur atas meja. Hari ni tidur atas mesen basuh! Dia ingat dia boss dalam rumah ni?!!)

















16 comments:

  1. Nasib baiklah makhluk yang comel!

    ReplyDelete
  2. Act like a boss katanya hiks!

    ReplyDelete
  3. Uncle,nasib la dia tak pegang tabung.Hehehehehe.sebelum guna mesin basug bayar dulu.Sebelum duduk kat kerusi dan gunakan meja bayar dulu..geram je tengok cubit pipinya baru tau si anak bulu tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah! Itu dia buat duit pulak! Banyak cantik! hehe

      Delete
  4. eee..gemoknya kucing....geram tengok! hahahha

    ReplyDelete
  5. Jangan buat silap uncle
    nak masukkan baju dalam mesin basuh termasukkan kucing tu pulak
    jadi kes nanti

    ReplyDelete
  6. haha kucing kan memang big boss!!!

    ReplyDelete
  7. Sebenarnya dalam diam, memang dia boss dalam rumah tu. Makan pun kena bagi, berak pun kena clearkan. Nak mandi pun orang yg mandikan. Bukan bosss ke namanya tu? ahaks. ~ (Plot Twist)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamu buat uncle termenong di tepi tingkap.... huhuhu

      Delete