CLICK!

Followers

Friday, August 14, 2020

August 14, 2020


"Selagi stok masih ada!"
Siapa ada stok aiskrim Malaysia dalam peti ais dia? Angkat tangan!

:D














16 comments:

  1. uii idea bagus ni. boleh buat nanti. simpan stok dalam peti.. hehhhe

    ReplyDelete
  2. dah habis..tapi haritu borong banyak gila

    jom baca entri aiskrim

    https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2020/07/aku-borong-lebih-100-batang-aiskrim.html

    ReplyDelete
  3. btw uncle..saya ad youtube channel..tapi upload saja2 je..jemput laa

    https://www.youtube.com/watch?v=RrdB6y2XYn0

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Haha... unlce ni pengumpul tin dan botol coke... minum berbulan sekali...

      Delete
  5. sejak gigi rasa ngilu makan benda sejuk ni jarang la nak makan aiskrim.. huhu

    ReplyDelete
  6. Sedapnya rasa oren ke tu? nyam nyam! Jual pun untung, sekarang rm1 1, dulu seingat saya, 20 sen je 1..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye oren. tapi fav uncle adalah asam boi! haha

      Delete
  7. xde uncle..takut xnyempat nk mkn ^_^

    ReplyDelete