CLICK!

Followers

Sunday, April 29, 2012

April 29, 2012


Uncle bukan tak mahu sertai tentera dan berkorban untuk negara... Uncle cuma tak sanggup nak korban kan rambut panjang uncle ni... haha...!

27 comments:

  1. hahaha..alasan tu eh. :)
    demi rambut panjang

    ReplyDelete
  2. malam ni saya datang senyap2. saya botakkan rambut uncle. hehe.

    ReplyDelete
  3. Salam Yob Gedek,
    Mujor takde program National Service cam kat Spore, Israel Yahudi, Turki...

    ReplyDelete
  4. imagine pale uncle botak --,
    hukhuk.

    ReplyDelete
  5. heehehhehehehehe gambar kt mana ni uncleeeee

    ReplyDelete
  6. Kalau pakai rambut palsu bleh x unkel, kehkehkeh

    ReplyDelete
  7. jgn korbankan rambut itu uncle..nnti sy tak cam uncle dah..haha

    ReplyDelete
  8. haha.syg ler rambut dah lama simpan

    ReplyDelete
  9. BOLEH JADI PERISIK... DIA TAK POTONG PUNYA..

    ReplyDelete
  10. kiri..kanan..kiri..kanan...kiri...!!

    ReplyDelete
  11. peh muke uncle kali ni ada nmpak mcm perwira sikit hehehe

    ReplyDelete
  12. eyhh nak jadi combat plak keee

    ReplyDelete
  13. hahahaha..ke umur uncle dah tak melepasi..?oppss....

    ReplyDelete
  14. wakakakaka...ni musti posing kat Kem Wardieburn semalam kan?

    ReplyDelete
  15. sanggul pastu cucuk pakai cucuk sanggul boleh kot uncle?

    ReplyDelete
  16. ye ke uncle...? mcm tak caye je...

    ReplyDelete
  17. Ala.... dah terlebih umur dah.Potong rambut pun org tak terima.

    ReplyDelete
  18. Hahahahaha...bkn takat rambut je kena korbankan. Janggut, rantai, dan sewaktunya dgnnya abes semua kena korban. Hah..sanggup??

    ReplyDelete