CLICK!

Followers

Saturday, April 14, 2012

April 14, 2012


"Bayang-bayang tidak pernah berbohong"
(Okey, okey... itu bayang Photoshop... haha)

23 comments:

  1. Senyuman bayang2 itu sangat menawan. Hehehe...

    ReplyDelete
  2. haha.. apa2pun tetap menghiburkan hati.. mcam real je..

    ReplyDelete
  3. Lebau senyum..?? mujur tak smpai ke tinga jep..

    ReplyDelete
  4. hehehee.. betul tu!
    uncle sebenarnya seperti dalam bayang2 tu..

    ReplyDelete
  5. ingat kan bayang-bayang tu hantu. hampir2 terkejut

    ReplyDelete
  6. hahahaha...comel tau bayang kat belakang tu!

    ReplyDelete
  7. wah, gituh, terer uncle main photoshop ye

    ReplyDelete
  8. Ayoo uncle. Takut pula tengok bayang tu.. :)

    ReplyDelete
  9. tang mulut tu macam shadow pisang!
    ahaaha

    ReplyDelete
  10. Hahahaha.... Kalau betol2 mesti unkel x Jd upload kannn.... :P

    ReplyDelete
  11. wuuu wuuu pandai uncle buat bayang2 gune photoshop . ajar meyhh

    ReplyDelete
  12. kalau ade tanduk dua mesti lagi bes. hihi

    ReplyDelete
  13. comel but scary!

    ReplyDelete
  14. bayang2 tak bohong, tapi uncle yang bohong. hihi

    ReplyDelete
  15. yg nih best! terbaeklah uncle..

    ReplyDelete
  16. buatnyer bebetul mcm tu cmner hahahaha

    ReplyDelete
  17. dalam hati ada taman la tu... betul tak uncle? :)

    ReplyDelete