Followers

Wednesday, October 19, 2011

October 19, 2011


Terkejut tengok uncle atau terkejut tengok 'kebersihan' telinga uncle...?

56 comments:

  1. uncle pijak kaki dia tu
    sbb tu ekpresi muka dia camtu

    ReplyDelete
  2. heeee..
    seb baik dia x cium uncle.. hahaha

    ReplyDelete
  3. tekejut tgk..mak ia byk nyer uban! hehehehe

    ReplyDelete
  4. mesti tgk ada benda dlm telinga uncle

    ReplyDelete
  5. takpun dia tengah lapar kot? omnomnom~keh keh~

    ReplyDelete
  6. Atau dia rasa macam nak telan je! :)

    ReplyDelete
  7. serius buat saya gelak tehenjut henjut badan!! heeee

    ReplyDelete
  8. terkejut semuanya!

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. mcm nk geget telinga uncle jer... hehehe

    ReplyDelete
  11. mulutnya luas tapi matanya walau cuba dibesarkan tetap sepet..

    ReplyDelete
  12. dia bukan terkejut tu..
    tu dia nak makan uncle...
    hahah

    MAKANG BAPOK BUDOKKK!!!!!!!!

    ReplyDelete
  13. Hahahahaha.... banyak taik telinga kot..

    ReplyDelete
  14. dia takut ngan uncle kot? muka serius je...hehehehee

    ReplyDelete
  15. ke terlebih suci telinga pakcik tu..

    ReplyDelete
  16. sebenarnya uncle pijak kaki dia lah!

    ReplyDelete
  17. die kata..

    omak kau...tanjat boboi...ingat fomfuan...hahhahahhahahha

    gurau je pokcik..jgn mare yeeeee

    ReplyDelete
  18. terkejut masuk blog uncle kot. Hahahaha.

    ReplyDelete
  19. Workshop Bisnis Online. Malang, 29-30 Oktober 2011. Peserta terbatas 30 orang. Tempat LAB Statistik FE UIN Malang.

    Materi UTAMA : Membangun TOKO ONLINE, Riset PRODUK, Teknik JITU Promosi dan Marketing INTERNET.

    Materi TAMBAHAN : Optimasi Blackberry+Facebook+Twitter Untuk BISNIS Online.

    Garansi 1 BULAN Jualan.

    Info Lengkap: www.GuruBisnisOnline.com | PIN BB 2310BF87 | 0856 4960 8915.

    ReplyDelete
  20. NAK GIGIT TELINGA UNCLE LA

    (MALAS TUKAR CAPSLOCK)

    :P

    ReplyDelete
  21. mak!...banyaknya taik hidung dalam tu...hahaha!

    taik teliga dah jual!

    ReplyDelete
  22. terkejut sampai kepala dia lebih besar dari kepala uncle gedek...

    ReplyDelete
  23. kebersihan telinga..???

    ReplyDelete
  24. gambar ini boleh buat salah faham , tahu !

    ReplyDelete
  25. tu mcm vampire nak gigit leher je...

    iyelah uncle kan berdarah manis..

    ekekekeke

    ReplyDelete
  26. nasib baik tak terkejut sampai tergigit telinga gedek tu...

    ReplyDelete
  27. takla.. tu gaya mcm nak gigit pipi uncle jer tu
    haha

    ReplyDelete
  28. tekejut tgk janggut puteh uncle... hehehe






    larikkkkkkk!!!!

    ReplyDelete
  29. he shocks when looking you kerna maybe he knows you're one of a famous blogger in the world..hehehe. iya???

    ReplyDelete
  30. Terkejut tengok Abg Gedel lebih macho dari dia! :D

    ReplyDelete
  31. hahaha....1st time singgah ni

    uncle gedek sangat lucu!

    ReplyDelete
  32. uncle,ada kesan apa2 tak kat leher uncle? hehe

    ReplyDelete
  33. mak aii.. tanjat boboi.. ingat uncle nk kena makan oleh mamat tu?

    ReplyDelete
  34. bro, tu gaya kena lutut kat kangkang tu.

    ReplyDelete
  35. dia mesti terkejot tgk org yg duk sebelah uncle la tu kot

    ReplyDelete
  36. die terkejut tengok uncle yang dari belakang macam perempuan.hahah!

    ReplyDelete
  37. terkesima dgn kehenseman uncle :P



    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  38. dia tengok uban tu....larik jugak..zup!

    ReplyDelete
  39. ye ke ,tak pun dia kena sengat tebuan.larikkkkkkkkk

    ReplyDelete
  40. hahaha...punyela org sblh terperanjat...uncle cool je...

    ReplyDelete
  41. hahaha terkezut saingan hebat nih hahaha

    ReplyDelete
  42. hahahaha....hamboi..bersih ke, byk kerak kuning tu uncle? heee

    ReplyDelete
  43. tekojot dgn ke-enseman uncle!~ ;p

    ReplyDelete
  44. die tgk sbb....

    -ade tahi telinga kat dlm telinga uncle.
    -uncle terpijak kaki die
    -rambut uncle ROCK!

    ReplyDelete