CLICK!

Followers

Saturday, January 1, 2022

January 1, 2022

SELAMAT TAHUN BAHARU 2022!


Siapa rindu main 'permainan papan' macam ni...? 

'Ular dan Tangga' adalah pilihan utama uncle!

Kawan-kawan pula bagaimana?


Oh ya... Semoga tahun 2022 ini baik-baik untuk kita!













24 comments:

  1. Saidina!
    Sebab bolehlah merasa jadi kaya, duit banyak, beli hartanah sana sini 😂

    ReplyDelete
  2. Sekarang pun saya layan Firdaus main ular tangga ni hihihiii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus... bagi Firdaus kenal board game jugak!

      Delete
  3. Lama dah tak main benda ni..selamat tahun 2022 uncle

    ReplyDelete
  4. tahun 2022 masih ada lagi tak orang nak main game ular hehehe

    BTW...selamat tahun baharu 2022 uncle

    ReplyDelete
  5. Sama la ..dulu kecik2 pun sama gak..bergaduh2 main ni...dpt plak yg x aci main tipu

    ReplyDelete
  6. best! Saya suka semua game board kecuali chess hehe

    ReplyDelete
  7. Selamat tahun baru Uncle.. saya pun suka main dam ular nie..

    ReplyDelete
  8. Paling tak suka yang main guna duit tu. Ha3.
    Sebab selalu bankrupt 😂.

    ReplyDelete