CLICK!

Followers

Tuesday, August 31, 2021

August 31, 2021



Pelitup muka khas sempena Hari Kemerdekaan Malaysia yang ke 64 tahun! 

Ehem... Barulah nampak bersemangat, bukan?

Salam MERDEKA semua!













26 comments:

  1. alaaaa...beli kat mana...nampak lawa tu...nakkkkkkk

    ReplyDelete
  2. Uishh smart lahhh mask tuu
    Selamat menyambut hari kemerdekaan buat kali ke 64. Merdeka! Merdeka! Merdeka!

    ReplyDelete
  3. Inilah semangat kemerdekaan. Selamat Menyambut Hari Merdeka Uncle..

    ReplyDelete
  4. selamat hari Merdeka ke 64

    bos bg mask merdeka pd ktorg hehe 2 hari wajib pakai

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Merdeka Cik Nor...

      Haha! Wajib hari2 kan!

      Delete
  5. Selamat menyambut hari kemerdekaan uncle… mendeka!,

    ReplyDelete
  6. Salam merdeka uncle, 0 - 0 ye! Eh macam hari raya pulak!

    ReplyDelete
  7. Saya tak biasa pakai pelitup muka kain.. saya gemar pakai yang biasa je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang kain ni lebih sesuai buat lapisan kedua bahagian luar...

      Delete
  8. dinding kosong blkg uncle tu kalo letak bendera jalur gemilang lagi ohsemm... 😅😅

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena cubit ngan aunty kang conteng rumah dia...

      Delete
  9. Selamat Hari Merdeka uncle..walau dah masuk 4hb september :)

    ReplyDelete