CLICK!

Followers

Tuesday, August 3, 2021

August 3, 2021



Ada orang nak tahu bila sekolah nak dibuka. 

Ada juga orang nak tahu bila pejabat nak dibuka.

Ada segelintir orang nak tahu bila parlimen nak dibuka. 

Uncle tak peduli semua itu..!

Uncle hanya nak tahu bila pusat karaoke nak dibuka! 

Eh? Baahaha...! 

#TakSedarDiri













16 comments:

  1. Nyanyi lagu wings ke tu.. haha

    ReplyDelete
  2. Hehehehe..sementara tu kena selalu asah vokal uncle.

    ReplyDelete
  3. Kiraoke ni tak bukak langsung pun takpe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alaaa... kesian la orang yg bekerja di sini...

      Delete
  4. kedai gunting rambut bila nk buka? jangan sampai saya ikat rambut mcm uncle :-)

    ReplyDelete
  5. Nasib baik saya bukan kaki karaoke.. nak pergi buat apa, nyanyi pun tak sedap.. Takkan nak nyanyi lagu Metallica pulak kat karaoke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Karaoke memang tempat orang yg tak pandai nyanyi... hehehehe

      Delete
  6. Pusat karaoke lambat lagi bukanya uncle, sementara tu asah bakat dalam bilik air dulu.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. malu la... bilik air bunyi bergema! hehehehe

      Delete
  7. Hehe.. Ntah bila la nak bukanya tu. Uncle kena beli mic karaoke kat rumah je la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yh ye... MIc yang ada nyala-nyala tu... hehehhe

      Delete
  8. karaoke dalam bilik air jer lah uncle...

    ReplyDelete