CLICK!

Followers

Tuesday, March 2, 2021

March 2, 2021



Lama benar tak hujan, panas terik, rumput dah mula bertukar jadi warna coklat. 

Foto ni pun dah nampak macam efek foto warna zaman 70-an...! 

Baahaha...!




















20 comments:

  1. lori majlis x dtg erk simbah dgn air ? kesian rumput ituuu

    ReplyDelete
  2. memang cuaca panas sekarang ni uncle..kena banyak minum air masak

    ReplyDelete
  3. kesian rumput2 dah kering.
    kat sini adalah sesekali hujan tetapi cuaca tengah hari memang panas

    ReplyDelete
  4. Tekak sentiasa kering juga ni uncle.

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum uncle...
    ye lah uncle, dah nak dekat Ramadhan ni, cuaca memang makin panas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam... Alamak! Cabaran Ramadan ni... hehehe

      Delete
  6. Uncle..minum byk air masak ye..cuaca panas berhaba ni huhu..saya pun tak tahan..rasa nk demam semua ada nih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan lah demam, nanti kena swab test pulak... stay safe ye

      Delete
  7. macam kat korea uncle.. musim luruh ehehe

    ReplyDelete
  8. Panas2 ni jangan pergi jogging uncle, duk rumah tolong aunty siram pokok je sudah 🤭

    ReplyDelete
  9. Sini dah start hujan uncle, asal ptg hujan..asal ptg hujan huhuuu

    ReplyDelete