CLICK!

Followers

Thursday, March 11, 2021

March 11, 2021



Kenapa orang dalam lrt ni pandang uncle macam tak puas hati..? 

Salahkah uncle duduk di sini? Uncle diutamakan di sini!

Nampak tu? Insan berperut buncit! 

Baahaha...!!!















12 comments:

  1. uncle dh mengandung berapa tahun? hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la tu... tak bersalin-salin ni... Baahaha!

      Delete
  2. Pandang sebab nak mintak sain dan wefie kot 🤭

    ReplyDelete
  3. Dia tak tulis lelaki r perempuan kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan, takde tanda pun yg duduk tu laki ke pompuan... hehe

      Delete
  4. HAHAHAHHAH insan berperut buncit hahaha

    ReplyDelete
  5. Kecik beso kecik beso je ye orang tengok uncle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang ada dua tiga orang terati je unlce dok swafoto semalam... hahahaha

      Delete
  6. Deme tak puas hati sebab bukan wajah deme dekat belakang uncle tu.. :)

    ReplyDelete