CLICK!

Followers

Thursday, April 4, 2013

April 4, 2013


Eh..? Semalam tiada! Hari ni ada..! Gigih sungguh tentera masing-masing bekerja...
Hmm... ataupun, mungkin orang yang sama pacak bendera tu, kot...?



(Jawapan untuk PakcikLie P.C.L. : Rambut panjang rimas tidak apa, bro... janji rock! haha!)


17 comments:

  1. setiap gambar mesti ade makna..style uncle..

    ReplyDelete
  2. pasang bendera bergabung...

    ReplyDelete
  3. tadi saya gi shah alam perghhh bersinar-sinar mata hitamku dgn mcm2 warna bendera ngee^*

    malaysia mmg sentiasa happening 'time' sukan,pilihanraya dan hari2 raya pelbagai kaum ^*

    ReplyDelete
  4. Betullah tu..tukang pacak tu ambil upah, tak kira bendera mana janji poket berisi!

    ReplyDelete
  5. psstt: nanti kalau saya ingat + takde perasaan segan malu, saya amik gambar bulan kat satu jalan ni.. ;)

    ReplyDelete
  6. Nak dapat komisen lebih, ambih upah drpd semua parti, yg bagi tinggi, pacak bendera paling atas.. yg penting poket penuh time musim pru ni..

    ReplyDelete
  7. yg pacak tu kontraktor.. dua2 boleh sapu... hehe

    ReplyDelete
  8. nak rock pada hati tapi bukan pada penampilan...serius pcl tak boleh berambut panjang...dah cuba !

    ReplyDelete
  9. SPR belum lagi umum tarikh penamaan calon dan tarikh mengundi.

    Deposit kebenaran memasang bendera parti dan poster sudah dibayar kepada majlis perbandaran tempatan ke belum? :-)

    ReplyDelete
  10. perang bendera sudah bermula~

    ReplyDelete
  11. Ronda-ronda pasang bendera
    Apa nak kisah duit masyuk juga :-)

    ReplyDelete
  12. depan rumah deno banyk juga bendera..

    ReplyDelete