CLICK!

Followers

Saturday, November 10, 2012

November 10, 2012


"MURAH - MURAH - MURAH..!!!"
Dilaung dalam suara yang menyakitkan telinga... diulang sehingga beratus kali... pagi hingga petang..!

Rasa nak pijak-pijak pembesar suara tu biar terburaikan?

17 comments:

  1. Assalamualaikum Uncle

    tak payah pijak
    off ajer....sonyap la dio...he he

    ReplyDelete
  2. Eleh...saudara -gedek!, cakap ler berpeluh nengok orang rumah dah penuhkan satu trolley!...hehehe

    ReplyDelete
  3. jangan, jangan..
    rosak nanti..=p

    ReplyDelete
  4. hepy hour...hepy hour

    dari pagi ke petang hepi hour..haha

    ReplyDelete
  5. tak payah pijak uncle.. amik gunting senyap2, pastu gunting je wayar dia.. ;)

    ReplyDelete
  6. dia laung MURAH MURAH atau MULAH..MULAH..

    ~haha

    ReplyDelete
  7. Bro, beli ear muffler. Klu tak pun jgn lepak kat sana...hehehe

    ReplyDelete
  8. biar betul..sampai hati diorang cakap uncle ni murah beratus kali..

    sabar je la ye uncle, nanti kalau uncle pijak pembesar suara tu takut diorang tukar lagi besar nanti..hehehehe

    ReplyDelete
  9. apalah salah speaker tu... kesiannye... sah jadi vandalis... hehehe

    ReplyDelete
  10. SABAR.. SABAR PAK.. TENANG AJA..

    ReplyDelete
  11. Jgn..... sbb pembesar suara mesti tak murah..

    ReplyDelete
  12. my nuha sebut hurah hurah hurah :p

    ReplyDelete
  13. uncle takut auntie tergoda kan dgn laungan urah2 tu??muahahahahahha

    ReplyDelete
  14. hahaha, pijak jgn xpijak.. eh jgn lupa ajak sekali

    ReplyDelete