CLICK!

Followers

Monday, September 24, 2012

September 24, 2012


Jangan gunakan 'direct translation' di sini... Kerana Pullman akan diterjemahkan menjadi 'lelaki tarik' dan uncle tidak setuju! Namun jika ia diterjemahkan sebagai 'lelaki menarik', errr... uncle tiada bantahan. (Okey, sila muntah pelangi...)

27 comments:

  1. Uncle kat Pullman Putrajaya ke, saya ade kat KPT ni.. leh jumpe uncle skrg ni, hihihi...

    ReplyDelete
  2. Tertarik, menarik & kababooom..

    ReplyDelete
  3. Muntah pelangi pasal terlebih makan bubur caca kat rumah terbuka ke?

    Lelaki menarik; juga tidak masuk lif picit sendiri.

    =D

    ReplyDelete
  4. hahahahah lelaki tarik ... ingat kan teh tarik

    ReplyDelete
  5. tak nak la muntah..rugi tosei pagi tadi! :)

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum Uncle

    tapi tak pa....semalam Uncle lelaki gelemer...he he

    ReplyDelete
  7. hahahha...Pushman boleh uncle?

    ReplyDelete
  8. ada yg menarik ke kat situ uncle.. hikhikhik..

    ReplyDelete
  9. Uncle, festime saya ke Pullman Putrajaya 3 tahun lalu, saya adalah jakun!

    ReplyDelete
  10. ingat nak muntah pelangi tapi tak jadi..hehehe...

    ReplyDelete
  11. mana lebih tepat 'lelaki menarik'atau 'lelaki tertarik'...ahaks

    ReplyDelete
  12. hahaha..menarik2 ( mata ke ats, tgn ke bahu..)..hehe

    new follower sini..;)

    ReplyDelete
  13. pullman terjemahkan bkn lalaki tarik ah uncle.. tp tarik lelaki... poddahh!!! (exam eng uncle dpt brp ye??) iman bkn nk perli ok..

    ReplyDelete
  14. Uncle buat apa dekat Pullman. Tempat ekslusif untuk 'lelaki menarik'. ha..haa..

    ReplyDelete
  15. hahaha..ramai dah 'tertarik' ke blog uncle nih... =))

    ReplyDelete
  16. Kalau macam tu saya juga tak kisah dan tak membantah..

    ReplyDelete