CLICK!

Followers

Thursday, September 20, 2012

September 20, 2012


Tak faham bahasa punya kucing, orang suruh pandang depan! Malu-malu kucing konon! Haha!

25 comments:

  1. hahahha uncle kena panggil cm nie
    miow2

    ReplyDelete
  2. Kucing tu tolong ikatkan rambut ke? :)

    ReplyDelete
  3. beliau tak giler instagram lagi tuh

    ReplyDelete
  4. dia lebih rela berkepalakan uncle kot?

    ReplyDelete
  5. kucing tu tak nak tunjuk muka comel la tu..

    ReplyDelete
  6. kucing pulak yg salah..

    ps: nak jumpa twin...

    ReplyDelete
  7. Uncle cocok kucing tu dgn antenna ke hahaha

    ReplyDelete
  8. Kucing yang ekornye kontot memang pemalu uncle..sebab dia rasa rendah diri hehehehehe gurau2 je ye

    ReplyDelete
  9. kembang ekor nampak apakah dibelakang uncle tu, ke terlilit dek rambut uncle.. ;)

    ReplyDelete
  10. kucing nie nak tunjuk montot dia yg montok tu ;p

    ReplyDelete
  11. ekor kucing tu dah macam sebahagian dari rambut uncle pulak ;p

    ReplyDelete
  12. kucing tu sakit agaknya, punggung tercucuk arial.

    ReplyDelete
  13. hahahahaha sangat lah malu kannn

    ReplyDelete
  14. uncle yg hadang miaw...bukan kucing tu malu2 kucing :p

    ReplyDelete
  15. dia suka nak tayang ekor kontot kembang dia tu je..

    ReplyDelete
  16. ekor kucing tu lg lebat dr rambut uncle..hehehehe..

    ReplyDelete