Followers

Saturday, January 21, 2012

January 21, 2012


"Aaaa... mali-mali-mali, mula-mula-mula, piley-piley-piley..!!!"

(7:38am /  Pasar Pudu)

30 comments:

  1. Nak kirim beli sayor boleh uncle?

    ReplyDelete
  2. rajinnya uncle pergi pasar! saya dah beli kat pasar malam je semalam...heheheeheeee

    ReplyDelete
  3. Muahahaha.... Awal unkel g pasa, nak raya ke? :D

    ReplyDelete
  4. uncle, saya sudah mali-mali-mali ni...

    semua mula-mula aaa?
    kasi kulang sikit...

    ReplyDelete
  5. amboi,pagi2 pergi pasar cari lauk ke bang

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum Uncle

    becak di pasar pudu tu...

    ReplyDelete
  7. tak dapat nak gambarkan, ditengah2 orang ramai, ada orang tangkap gambar sendiri hihi...tak senyum pulak tu?

    ReplyDelete
  8. Kopak-kopak-kopak!hahaha

    ReplyDelete
  9. dippillehhh dippillehhhh....!!!

    *itu sound kat jalan TAR pulak. heheh~

    ReplyDelete
  10. Ya, mali mali.
    Gong xi fa cai aaa....

    ReplyDelete
  11. seronok juga pergi pasar....tengok ragam manusia..................

    ReplyDelete
  12. konfius tang 'mula-mula-mula' tu..

    ingatkan nak start (mula) tang mana..

    rupa rupanya murah-murah-murah.. keh3..



    .

    ReplyDelete
  13. aiyaa,.. nyonya, esok taun balu cinaaaa... lu tatak cuti ka?.. duit lo, untung lo...

    ReplyDelete
  14. Byk shopping barang basah uncle ;-)

    ReplyDelete
  15. ye beli beli beli.....happy holiday uncle :)

    ReplyDelete
  16. haiyaa! mahan-mahan yeesang sula abis ka?

    ReplyDelete
  17. ada yang perasan ke uncle snap gambar cenggitu ek..?

    ReplyDelete
  18. 18 kali bace bru phm perkataan MULA & PILEY tu...hehehe..

    ReplyDelete