CLICK!

Followers

Sunday, November 27, 2011

November 27, 2011


Oh no! Not again! Uncle jadi mangsa lagi anak buat eksperimen!



...hasilnya..!

59 comments:

  1. sanggul... sanggul! kehkehkeh

    ReplyDelete
  2. Muka tak boleh blah la bro...haha... bila kena buli dengan anak2...!

    ReplyDelete
  3. hahahahahahaa..
    tergelak gila.
    ku semangat~
    -_-"

    ReplyDelete
  4. baru nampak kemas uncle...hehe.

    nak tergelak pun ada nih!!

    ReplyDelete
  5. Bhahahahaha...macam sanggul nenek kebayan!

    ReplyDelete
  6. SALAM,
    BERKEADAAN BEGINI BILA BERJUMPA PD 18 DIS NANTI .... BOLEH TAK ? DILIHAT DARI BELAKANG LEBIH HEBAT DRPD DILIHAT DARI DEPAN !

    ReplyDelete
  7. WAH,UNCLE GEDEK PAKAI SANGGUL!!

    ReplyDelete
  8. ha..ha..anak dah terdesak la tu,dah tak de orang lain nak jadi bahan ujikaji..:)

    ReplyDelete
  9. haha..comel sangat rambut uncle.kalah saya.jeles ni uncle ade private hairstylist. =)

    ReplyDelete
  10. Hahahahahh! Ur dotter is so creative. Ada bakat jadi hairdresser :)

    ReplyDelete
  11. hahaha! dah macam kak jah punya rambut..

    ReplyDelete
  12. kelakar la.....hihihi

    follow sini...

    http://hairuliza-anakku.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. kakakakaka..menangis jiwa madam tgk picture kedua tu...

    ReplyDelete
  14. Bestnya dapat ayah macam Abg Gedek!Untungnya wife Abang Gedek dapat suami penyayang + mithali!

    ReplyDelete
  15. bonus.!!..2 pictures today from uncle...

    ReplyDelete
  16. hahahaaa...kelakarnya!
    kesian uncle..

    ReplyDelete
  17. lawa la... kreatifnya anak uncle, boleh jadi hairstylist profesional nie, hehehe...

    ReplyDelete
  18. hahaa adoilah uncle ni kan ada2 seja hahaaa

    ReplyDelete
  19. uncle..
    kreatifnya mereka..

    hahahhaha..
    sian papa...

    ReplyDelete
  20. hehehe..whatever it looks, it still looked cool by anybody! :)

    p/s: i bought the necklace in kalimantan timur in last few months.

    ReplyDelete
  21. miahahahaha....Penuh sepit sanggul kat atas kepala!

    ReplyDelete
  22. hahaha..sanggul mak limah! oh ya..kemunting nama buah tu..mesti orang bandar ni sebab tu tak tau kemunting tu nama buah,,tak per..terlewat, sekurang2nya tau jugak.

    ReplyDelete
  23. Perggghhh, dr blkg mcm amoi.... Dr depan... Erkkkkk... Hahahaha

    ReplyDelete
  24. ok..mak limah sgt sanggul tu uncLe. *gelak eViL*

    ReplyDelete
  25. tenguk dr belakang tu mest semua ingat sanggul nenek glamer..

    ReplyDelete
  26. hahahhahhahaha tak terkata dah hahahha.

    ReplyDelete
  27. kehkehkehkeh... lawak ujung minggu...

    ReplyDelete
  28. gegirl uncle cantik tahu... tak nmpk uncle dah.... uwek :p

    ReplyDelete
  29. elok di sanggul sebab udah ghoper hantu kak limah

    ReplyDelete
  30. amboi hehehe
    boleh kongsi kelip rambut ngn anak-anak

    :D

    ReplyDelete
  31. ni bukan uncle gedek ni
    dah auntie gedek kahkahkahhh

    ReplyDelete
  32. hasilnya makcik gedek: ) larikkkkk

    ReplyDelete
  33. perghhhhhhhh saluttttt....saya pon tak reti nak sanggut segala bagai tuhhh ;)

    ReplyDelete
  34. hahahahahaha..sib baik tak diletaknya riben rama-rama..hahaha

    ReplyDelete
  35. sakit perut tgk finishing dia... gud job ! shantek banget bro

    ReplyDelete
  36. hahaha..
    hasil kreativiti anak2.. ;)

    ReplyDelete
  37. e eh, patut 2 hari 2 malam cari tak jumpa..kat sini rupanya

    ReplyDelete
  38. dari belakang mcm nenek! ooppss!

    ReplyDelete
  39. Ahahahaaa...sakit perut gelak baca entry ni!! Adooiii

    ReplyDelete
  40. uncle,comel!!!heheh :) first time dtg sini :)

    ReplyDelete
  41. hahaha! uncle sempoi..

    thanks uncle wt nad gelak mlm2 masa ati tengah moody gle ni :)

    ReplyDelete