Entah kenapalah masa kekecik dulu suka makan ni sambil berangan tengan hisap da dah. Pengaruh drama TV betul,nasib dah besar tak ngambik bebetul hahaha
Hahahaha tau . Tp tak suka yg begini 😅😅. Ntah kenapa sampai skr saya teep kurang suka kue sagon. Padahal beberapa kue tradisional yg lama2 dulu, saya dah mulai suka. Kecuali sagon 😅
Entah kenapalah masa kekecik dulu suka makan ni sambil berangan tengan hisap da dah. Pengaruh drama TV betul,nasib dah besar tak ngambik bebetul hahaha
ReplyDeleteOih... ini kes teruk ni...
DeletePasti ke takde ngambik?
Ini barang rare uncle. Kena makan jauh sikit dari orang ni. Itu belum lagi terbatuk, lagi dahsyat pergi dia. hihihi...
ReplyDeleteTerus jerebu satu negeri! hahahaha
DeleteWhahaha, kalau uncle makan tu, saya akan melucu di depan uncle :D
ReplyDeleteBentuknya kok mirip es krim mambo yang biasa saya buat ya uncle
Ya... sama macam aiskrim kan? Tapi ini zaman sekarang. Kalau dulu ia dibungkus tube guna keras....
DeleteFevret sy ni.Tapi besar betul tu.Mmg berbedak muka org depan kalau brckp sambil mkn ni..hahaha
ReplyDeleteBak kata P Remlee... "Macam tepung gomak" hahaha
Deletejajan yg sy suka beli semasa kanak2 dulu.
ReplyDeleteMasih bertahan sampai jaman now...
DeleteMakanan lejen ni Uncle. Betul, jangan bercakap time makan sagon ni, satgi tersembuq habih 😂
ReplyDeleteSiap la muka penuh salji... hahahaha
DeleteMakanan lejen ni Uncle. Betul, jangan bercakap time makan sagon ni, satgi tersembuq habih 😂
ReplyDeleteKena makan dengan penuh sopan santun dan berhemah... hahaha
DeleteMy favorite. Lepas tu tersedak-sedak.
ReplyDeleteKadang2 sengaja tersedak depan musuh ketat tu... hahahhaa
DeleteLaaa ingat aiskrim Malaysia.
ReplyDeleteSama tapi tak serupa! Hahahaha
Deletehahaha..jangan terkena mata ja lah ya..
ReplyDeleteAduh! Pedihnya kalau kena mata!
DeleteSedapnya sagun lama tak makan
ReplyDeleteJarang2 jumpa walaupun ada...
DeleteSedap, saya suka tapi jangan makan waktu kawan2 tengah buat lawak, confirm tersembur.. hahaha..
ReplyDeleteBagus tu... itu la maksud sebenar 'berkongsi'... hahaha
Deletejajan ms kecik dan selalu jumpa kalau datang beraya
ReplyDeletelaaa ni payah dah nak jumpa
Memang... Now susah nak dapat...
Deleteni kalau makan, pastu nak juga bercakap. boleh pakej tersedak sekali.haha
ReplyDeletePastikan ada air di sebelah.... Hahahhaa
DeleteAda 1 sagon atas meja saya di ofis itu. Asyik terlupa nak bawa balik. Nak makan dekat ofis takut tersembur pula dekat sapa2 nanti😅
ReplyDeleteBuat prank je kat opis tu.... cari sorang mangsa! Hahahaha
DeleteSagon ini ke yang letak dalam kopi saigon. Eh! ke salah?
ReplyDeleteKalau Gorgon uncle kenal lah.... hahaha
DeleteHahahaha tau . Tp tak suka yg begini 😅😅. Ntah kenapa sampai skr saya teep kurang suka kue sagon. Padahal beberapa kue tradisional yg lama2 dulu, saya dah mulai suka. Kecuali sagon 😅
ReplyDeleteUncle pun kurang minat dengan sagon... sebab nya waktu makan mulutnya jadi kering
Deletedh tak ingat bila last saya mkn sagon tu...zmn tadika/sek rendah, selalu mkn sbb ada jual kat kedai runcit sebelah rumah kat kg
ReplyDeleteSebelah rumah? mang hari2 la MZ pegi kedai runcit tu.... hahaha
Deletesaya tak pandai makan benda ni.. lagipun sebab dia inti kelapa, kurang gemar sikit
ReplyDeleteOoooo... Bukan peminat kelapa la ni?
Delete