CLICK!

Followers

Tuesday, June 11, 2024

June 11, 2024



Ada orang tanya, bila uncle nak senyum?

Nah... uncle wakilkan Monkey D. Luffy 
senyum untuk uncle. 

Sebab senyumnya sampai ke telinga!











14 comments:

  1. Wah manisnya senyuman diaa, sampai hilang mata. Sama macam Uncle dah lama menghilang di blog saya. Eh? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh? Sempat lagi tu! Malam ni juga uncle singgah... bukan blog syaz je... blog lain pun tak sempat singgah... bz sangat! Sowi

      Delete
  2. Boleh ye outsource senyuman 😅 zaman sekarang semua benda boleh outsource hehe

    ReplyDelete
  3. nnti jadi macam "pakcik sengal senyum menggoda" yang orang filipin tu.. gerry alanguilan

    ReplyDelete
  4. Tak confident kalo senyum selebar itu uncle. Gigi besar pula 😂

    ReplyDelete