CLICK!

Followers

Friday, June 28, 2024

28 June, 2024

GUEST #109


Sila cemburu! 

Tengok uncle dengan siapa ini? 

FANNY pemilik blog D'CAT QUEEN yang terhangat dari Jakarta! 

Siapa setuju dengan uncle, sila angkat tangan! :

Kalau Fanny buat satu saluran YouTube dan kongsikan
pengalamannya di sana, mesti sambutannya WOW, kan? 

Sebab... ceritanya menarik, pengalamannya banyak, 
fotonya terbaik, dan yang paling utama... hosnya cantik! 


(Haaa! Mesti ramai yang angkat tangan tanda setuju!)












20 comments:

  1. Wah... Sudah berjumpa... Fanny dah sampai malaysia

    ReplyDelete
  2. Wah bestnya, ramai ni yang dapat jumpa Fanny!

    ReplyDelete
  3. Waduh2x Uncle! Kenapa la tak hadiahkan senyuman manis semanis senyuman Fanny? 😅

    ReplyDelete
  4. Ooo.. Teman Blogger saya juga ni di alam maya.

    ReplyDelete
  5. Uncleeeee, hahahahahah Saya pun beruntuuuuuung sangat bisa jumpa dengan uncle 😄😉. Walopun di fork uncle jarang senyum, tapi aslinya ramaaaaaaah sangat, tak pelit tertawa 😄😄😄. Tx for everything yaaa. Saya masih tunggu kedatangan uncle dan aunty ke Jakarta. Nanti nak saya ajak keliling jakarta dan tempat2 bersejarah ☺. Contact saya tahuu... 😄

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank to you too and Raka kerana luangkan masa....
      Aunty sedang berangan berkira2 ke Jakarta tu! Hahahaha

      Delete
  6. Semua ayat UG saya setuju tapi ayat last tu buat Aunty menjeling nanti....

    ReplyDelete
  7. Wah…uncle pun jumpa Fanny jugak rupanya 😀

    ReplyDelete
  8. Betul tu uncle!! Setuju ni kalo fanny buat utube, vlog confirm haibat kan hahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaaannnn... Dapat rasa vibes dia kan? Kalau dia team up dengan Raka memang perfect!

      Delete
  9. Waa uncle pun dpt jumpa fanny... Bukan kaleng kaleng ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. What can i say... I'm the chosen one.... Hehehehe

      Delete