CLICK!

Followers

Sunday, July 18, 2021

July 18, 2021



Alamak dik... 

Kau jujur sangat ni... 

Nasib baik kau tak perincikan atas urusan apa... 

hu hu hu....











22 comments:

  1. Seorang je ke yang bertugas. Biasanya 2 orang sekali naik kerja.

    ReplyDelete
  2. Biasa tu uncle.. ada jugak diorg letak solat.. 1 kad diorg buat both sided 1 tandas 1 surau 😂😂

    ReplyDelete
  3. ni namanya professional, kata kedai 24 jam mestilah ada org jaga kat kaunter., pelik gak nnti kalo xde cashier kann., ingtkn kedai tutup ke ape

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin PKP ni sorang je yg bertugas.... kesian

      Delete
  4. Jika ada urusan kecemasan sila jumpa staf di tandas. Sekian terima kasih

    ReplyDelete
  5. Hahahaa... orang kata jujur sangat tu llurus bendul. Jangan terlalu jujur,kena bengkok-bengkok sikit... betul ke?

    ReplyDelete
  6. hahahahah
    sat g die tulis urusan no 1 takpa, kalau urusan no 2 naya hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Urusan 2? Itu terperinci sangat tu! hahahaha

      Delete
  7. Memang sekarang ni, kena kerja sorang, uncle. Kesian juga kalau sakit perut.

    ReplyDelete
  8. Bos dah pesan suruh jujur, terpaksa sejujur jujurnya 😂

    ReplyDelete
  9. Takpe laa tunggu la kejap hahaha dia gi berak la tu ..

    ReplyDelete