CLICK!

Followers

Tuesday, July 6, 2021

Julai 6, 2021



Aunty kata dia buat 'nasi goreng bodoh-bodoh'. 

Uncle yang 'bodoh masak' ni pun tak pandai buat 'nasi goreng bodoh-bodoh' macam ni...

Dua kali tambah tahu! 













20 comments:

  1. Nasib baik aunty masak nasi goreng bodoh-bodoh. Kalau nasi goreng pandai-pandai, silap-silap uncle kena pergi beli seluar baru, sebab tambah banyak kali. Hehe.. gurau tau, uncle. Kan dah masalah tu, sebab sekarang kedai pakaian tak boleh buka lagi. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau pandai-pandai uncle kena pakai seluar getah le! hehehehe!

      Delete
  2. sedap tu nasi goreng bodo bodo
    hehehe

    ReplyDelete
  3. sedap la tu sebab bertambah- tambh kan

    ReplyDelete
  4. uncle selalunya lah..yg bodoh-bodoh..yg campak-campak..itu yg sedap..heheee

    ReplyDelete
  5. Erkk isu ini saya takmau komen (walau dah taip komen) hahaha

    ReplyDelete
  6. Yang bodoh-bodoh tulah yang buka selera uncle. Yang bodoh-bodoh biasanya ada hantunya uncle..jangan mimpi nak diet bagi yang diet..hehehehehe..PC le tu.

    ReplyDelete
  7. Dekat Melaka ni ada kedai mee Bodoh. Beratur orang makan (sebelum pkp). Sekarang ni pun,. Bungkus pun orang beratur. Itulah penangan bodoh, kalah mee cerdik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pernah dengar pasal mi bodo tu.... nanti uncle cari!

      Delete
  8. btolla kata prof madya tu ., pompuan kene buat bodoh2 utk org lelaki suka dan sayang., ammvoiii

    ReplyDelete
  9. Biasa yang simple macam tu yang sedap

    ReplyDelete
  10. Klu yg bodo pon makan smpi 2 pinggan, klu pandai rasanya dengan kuali2 uncle makan…

    ReplyDelete