CLICK!

Followers

Wednesday, December 16, 2020

December 16, 2020



Wah! Di mana dia beli cukai jalan ni? Uncle pun nak beli jugalah! 
Sebab apa? Sebab cukai jalan ni tiada tarikh tamat tempoh! Sekali beli, guna sampai mati! Untung tu...!!!! 

(Ehem... Bukan saja tiada tarikh tamat tempoh! Semua tulisan dah hilang! Tiada info langsung! Baahaha!)















10 comments:

  1. Kan? Saya salahkan kualiti kertas tu hehe.. mungkin dah tiba masa guna QRcode etc..

    ReplyDelete
    Replies
    1. KAn... mungkin kalau kualiti tinggi tak jadi macam ni?

      Delete
  2. Kalau roadblock mesti kena tahan kan sebab takde info?

    ReplyDelete
  3. Ni kalau dekat je kantoi ni.. Dari jauh tak nampak. HAHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan dekat2 dengan polis la cam tu! hehehehe

      Delete