CLICK!

Followers

Thursday, December 11, 2014

December 11, 2014


Ha! Kan dah keliru yang mana satu unlce yang mana satu gambar? 
Sama bukan? Sama bukan? (...tolonglah jawab sama... hu hu hu...)

#rayuanku

24 comments:

  1. Sama memang sama - ada dua mata, ada hidung, ada lubang hidung, ada mulut.... ;-)

    ReplyDelete
  2. kene pakai binokular baru dapat bezakan nih

    ReplyDelete
  3. sama tang halkumnya uncle..hehe =')

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. bukan setakat lain mak...! siap lain time zone! huhu

      Delete
  5. yang belakang tu siap teropong nak pastikan betul gambar ke tidak.. ;)

    ReplyDelete
  6. tetibe rase keliru...x sangke uncle ada kembar...

    ReplyDelete
  7. Oklah... bagi cance lah kat uncle... sama2 hehee.. :D

    ReplyDelete
  8. hidung uncle kembang skit dari hidung mat saleh tu, heee~ tapi hensem memasing ade kelebihannye, heeee

    ReplyDelete
  9. boleh la..boleh laa bagi chance. kali ni jer yer..hahahaha..lalalarikssssss

    ReplyDelete
  10. nampak sama tapi bukan dia **uncle

    ReplyDelete