CLICK!

Followers

Thursday, June 6, 2013

June 6, 2013


Seronoknya! Tak sangka cuti sekolah kali ini dapat pergi 'pantai'...


17 comments:

  1. Ada yg berbikini tak kat pantai tu?

    ReplyDelete
  2. Dah lama kakcik tak ke pantai yang itu! ;-)

    ReplyDelete
  3. haha..berpesta di "pantai" untuk makan ubat..

    ReplyDelete
  4. kat pantai panas berangin..
    kat pantai yang uncle pergi tu sejuk tak panas2.. ;)

    ReplyDelete
  5. Uncle sakit ke ziarah org sakit? Moga yg sakit cepat sembuhnya..

    ReplyDelete
  6. pantai dalam ke lembah pantai?hikhik

    ReplyDelete
  7. NURSE-NURSE MANDI PAKAI BIKINI TAK..? :P

    ReplyDelete
  8. salam uncle.. indahnyelah pantai uncle ni ye..hahaha

    ReplyDelete
  9. ingat kan pantai mana la uncle bercuti td. :P heee

    ReplyDelete
  10. kahkahkah!

    uncle! tu pantai cari penyakit..

    ReplyDelete
  11. mintak simpang la nak bercuti kat pantai ni...hahaha

    ReplyDelete
  12. dekat jer pantai ni kut....

    ReplyDelete
  13. Uncle pantai ni boleh bukak khemah tak?

    ReplyDelete