CLICK!

Followers

Thursday, February 28, 2013

February 28, 2013


Oh... rupanya pokok duit-duit yang bulat macam duit syiling itu akan berubah menjadi panjang seperti duit kertas apabila matang...! Baru uncle tahu!

Tapi duit syiling dalam saku uncle tak nak pula dia berubah menjadi duit kertas.. huh!


(Tak kenal pokok duit-duit? INI DIA)


21 comments:

  1. owhyeke? xtau pulak uncle pokok duit2 yang bulat tu akan berubah jadi panjang bila dia dah matang.. =,= huhu..adoii..hee

    ReplyDelete
  2. Kalo berubah saya nak sekeping dua tau..

    ReplyDelete
  3. owh..saya pun baru tau..hihihi..

    ReplyDelete
  4. hahaha...duit syiling kna bertukar kt BuNK

    ReplyDelete
  5. Ooooooo.... Ek? Br tau, ingt daunnye Akan begitu je besarnya... Kesian kan kat kite ni? Hukk

    ReplyDelete
  6. hhaha...kalau duit syiling tu bertukar jadi kertas, saya pun dah kaya...=p

    ReplyDelete
  7. Ooohh.. dia jadik panjang eh??
    baru tau lah uncle~

    ReplyDelete
  8. wauuu..ilmu baru ni. Saya pun, baru tau

    ReplyDelete
  9. kalau ditekan akan kuar air...

    ReplyDelete
  10. ooo madam pun bru tauuuuuuuuuuuuu!!!

    ReplyDelete
  11. Boleh juga berubah jadi duit kertas RM1, kalau labur duit syiling ( 90 sen gitu)dalam pelaburan yang menguntungkan, dalam jangka masa panjang...
    Cubalah..

    ReplyDelete
  12. Tanam pokok kalu kuar duit real punyer best kan kan kan ....

    ReplyDelete
  13. MEMANG BAGUS SANGAT KALAU DUIT SYILING BERTUKAR JADI DUIT KERTAS..

    ReplyDelete
  14. belum cukup matang tu uncle, tunggu lama sikit :)

    ReplyDelete
  15. oh.. saya pun baru tau bila tengok entry ni.. ;)

    ReplyDelete
  16. Nice. baru tahu sifat pokok.duit2 ni

    ReplyDelete
  17. Nice. baru tahu sifat pokok.duit2 ni

    ReplyDelete
  18. Nice. baru tahu sifat pokok.duit2 ni

    ReplyDelete